ورزشی

انتقال پدیده لیگ یک به پرسپولیس و تراکتور غیرممکن شد

به گزارش خبرگزاری شیمیشی؛ یونس خوربانی درباره مذاکره دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس با امیر شاهیم گفت: شاهیم یک بازیکن ماشینی است و باشگاه به او نیاز دارد زیرا دو فصل دیگر با ما قرارداد دارد. درباره این بازیکن و 2-3 بازیکن دیگر حتی در نیم فصل علیرغم پیشنهاد مدیر باشگاه خیبر خرماتو با توجه به همکاری سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، هیئت فوتبال استان و با توجه به پیامی که داده ام. . و با توجه به شرایط و علاقه بازیکنان به خصوص امیر شاهیم و علاقه باشگاه، مقابل انتقال و چند بازیکن دیگر ایستادم. این بازیکن در نیم فصل نیز به باشگاه کمک کرد. اما چند صد میلیونی به او پیشنهاد شد و با تخلف مدیرعامل وقت باشگاه، اقدامات اولیه انجام شد.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت باشگاه ماشین سازی بیان کرد: مداخله بازیکنان جدید به دلیل عدم پرداخت بدهی مالیاتی دولت قبل با توجه به نامه رسمی استاندار محترم و پس از ملاقات حضوری با استاندار و مسئولین محترم ورزش استان که در کار و امور باشگاه انجام نگرفتند این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

مالک باشگاه ماشین سازی همچنین گفت: مردم خود را به عنوان مدیران، خریداران و حتی مالکان انجمن سربازان صلح معرفی می کنند و برای رفع مشکلات انواع و اقسام همکاری و همفکری را با مسئولان مربوطه انجام داده ام. یک باشگاه ماشین سازی.”

قربانی در گفت و گو با مردمی گفت: در پایان لیگ و همزمان با سفر رئیس اقلیم کردستان به استان، نامه نگاری و جلسات متعددی با مسئولان ورزش آذربایجان شرقی داشتیم. روابط باشگاه مهندسی. خوشبختانه با حضور ستوده نژاد رویکرد حمایتی و مثبتی نسبت به باشگاه ماشین سازی به وجود آمده است. انشاالله تا چند روز آینده وضعیت نهایی باشگاه مشخص خواهد شد. تا زمانی که وضعیت حقوقی باشگاه مشخص نشده و برای باشگاه غیرقانونی است، هیچ انتقالی امکان پذیر نیست.

258 258

دکمه بازگشت به بالا