ورزشی

انتخاب فدراسیون همگانی پس از ۱۵ ماه؟

پس از گذشت 15 ماه ، انتظار می رود جلسه انتخابی فدراسیون ورزش های مردمی در ماه ژوئیه برگزار شود.

به گزارش شیمیشی ، از 10 مارس 1997 ، فدراسیون ورزشهای مردمی تا امروز خستگی ناپذیر کار کرده است ، اما این بار در ژوئیه 1999 ، انتخابات شورای انتخابیه این فدراسیون بسته شد. ریاست این فدراسیون را انجام دهید.

در فدراسیون ورزش مردم چه می گذرد؟

وضعیت ورزش های همگانی در سالهای اخیر اغلب مورد انتقاد دانشگاهیان و کارشناسان ورزش های همگانی قرار گرفته است ، در حالی که مسئولان فدراسیون اغلب به دنبال راه حل هایی در راه های صحیح و علمی برای افزایش تقاضا و انگیزه مردم برای شرکت در فعالیت های ورزشی هستند. ما شاهد تأسیس این فدراسیون هستیم و گرچه مسئولان کشور بر لزوم رشد ورزش های همگانی توجه می کنند ، اما در عمل این نشانگرها ورزش قهرمانی هستند که به ورزش های همگانی توجه کرده اند تا شاهد کمبود علاقه عمومی به ورزش و رشد باشند. مادر. با وجود انواع مشکلات اجتماعی ، جسمی ، روحی و روانی؛ یک حادثه عجیب که یا نشانگر عدم فقدان چشمگیر بازی های عمومی در سطح کلان ورزش کشور یا خبر اعتصاب غذای دولت است.

طبق قانون ، دوره ریاست جمهوری چهار ساله علی مجدرا در فدراسیون ورزشهای همگانی باید در 10 مارس 2017 پایان می یافت. با این حال ، وی تا 10 آوریل 1998 رئیس جمهور فدراسیون بود و افشین مولایی وزیر ورزش و امور جوانان. مدیر کل وزارت ورزش عمومی از سوی این وزارتخانه به عنوان رئیس فدراسیون عمومی ورزش منصوب شده است و تأکید می کند که لازم است جلسه انتخابی فدراسیون به موقع تشکیل شود.

این در حالی است که در 12 اکتبر سال گذشته و در پایان دوره تصدی افشین مولایی در فدراسیون عمومی ورزش ، احمد گاواری وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس فدراسیون منصوب شد ، به طوری که نه ماه پس از پایان دوره ریاست جمهوری قبلی خود ، فدراسیون ورزشهای مردم .

در 8 نوامبر 1998 اعلام شد که احمد گاواری ، رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ، در نقاط شورای انتخابات هیئت ورزشهای همگانی استان آذربایجان غربی اعلام کرده بود که این انتخابات قبل از پایان سال برگزار می شود. وجود دارد.

شناسایی نامزدهای ریاست جمهوری

اندکی پس از آن ، در تاریخ 26 سپتامبر سال گذشته ، ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون ورزش توسط دفتر اشتغال مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان اعلام و توسط این فدراسیون اعلام شد.

سرانجام با گذشت 10 روز از ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات فدراسیون ورزشهای مردمی ، 28 نفر برای شرکت در انتخابات این فدراسیون ثبت نام می کنند ، به گونه ای که پس از تست کیفیت این افراد توسط دستگاههای مسئول ، از 18 کاندیدای ریاست فدراسیون ورزشهای مردمی ، سه نفر برای دستیابی به موفقیت رهبران در انتخابات تلاش کردند ، به طوری که تعداد نامزدهای تأیید شده به 11 نفر رسید.

چه زمانی انتخابات برگزار می شود؟

وقتی سعید عبدالحمید احمدی ، معاون وزیر فرهنگ و توسعه ورزش وزارت ورزش و امور جوانان ، اعلام كرد كه انتخابات فدراسیون ورزشهای همگانی در تیرماه امسال برگزار می شود ، اما طبق آخرین اخبار ، سرنوشت قانون اساسی است. جدید فدراسیون های ورزشی این وظیفه زیر را برای انتخاب فدراسیون های ورزشی تعیین کرده است.

در همین راستا مقرر شد شورای استان وظایف و سرنوشت وضعیت فدراسیون های ورزشی را مشخص کرده باشد ، به طوری که پس از تصویب بعدی می توان برای اجرای دولت اعلام کرد. خواسته شد كه انتخابات چهار فدراسیون ورزشی متفاوت از سایر فدراسیون ها باشد.

بنابراین با توجه به تغییر وضعیت موجود و اجرای چهار فدراسیون ورزشی ، روسای هر چهار فدراسیون که متشکل از پزشکی ورزشی ، فدراسیون های جنگ و زورخانه ای ، ورزش های همگانی و همچنین فدراسیون های ورزشی روستایی و بازی های داخلی و منطقه ای است ، تعیین می شوند. . این قانون با یک قانون متفاوت و بر اساس اجرای جدید مجمع انتخاب شد.

مجمع چهار فدراسیون ورزشی منوط به دستور وزارت ورزش و جوانان خواهد بود و اگرچه انتخابات بر روی آنها برگزار می شود اما مجمع آنها مانند سایر فدراسیون های ورزشی نخواهد بود ، زیرا وزارت ورزش و جوانان معتقد است فدراسیون ها مشابه سایر فدراسیون ها هستند. ورزش متنوع است ، و وزارت وظیفه دارد اجرای مجمع را تنظیم كند و نمونه ای را برای انجام انتخابات براساس همان اساس فراهم كند. وزارت ورزش و جوانان معتقد است که این چهار فدراسیون شرایط ویژه ای دارند و داخلی هستند ، در حالی که سایر اساسنامه ها خارجی هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا