افزایش رضایتمندی شهروندان از وضعیت نظافت تهران و کاهش ۳۰ درصدی شکابات
مدیر کل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به وضعیت پاکیزگی شهری تهران اشاره کرد و گفت: رضایت شهروندان از وضعیت پاکیزگی شهر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است اما خود ما از وضعیت پاکیزه رضایت کامل نداریم. وضعیت شهرنشینی نظافت تهران و نیاز ما به صرف وقت و کار.
علی محمدی وی در خصوص پاکیزگی شهر از شهروندان خواست مشکلات این منطقه را از طریق سامانه 137 گزارش کنند و همچنین به رضایتمندی شهروندان اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه نسبت به قبل 30 درصد شکایات کاهش یافته است. سالها این برای ما کافی نیست
وی بر نوسازی تجهیزات بازرسی ها و تغییر ساختار قراردادها تاکید کرد و گفت: در قراردادهای جدید قرارداد خود را بر اساس قیمت سازمان و بودجه برنامه گرفتیم چرا که در سال اول سازمان برنامه در مورد کنترل لیست قیمت داد.
محمدی با بیان اینکه کارگران سال 1403 همچنان حقوق سال 1402 را دریافت می کنند گفت: 60 درصد حقوق کارگران پرداخت نشده و اضافه کرده ایم و همچنان در حال پرداخت حقوق سال 1402 هستند. تا زمانی که راستی آزمایی از سوی سازمان برنامه اعلام نشود نمی توانیم حقوق مورد نیاز را پرداخت کنیم و این افزایش حقوق انجام نمی شود. اگر از قبل به سازمان برنامه اطلاع داده شود کار انجام می شود.
وی درباره لغو قرارداد منطقه 14 که باعث استرس بیشتر پشه در این منطقه شد گفت: در 21 منطقه رضایت مردم نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و منطقه 14 تنها منطقه ای است که نارضایتی در آن افزایش یافته است. از سال قبل بر اساس نظر شهروندان قرارداد منطقه 14 را لغو کرده و قرارداد جدیدی آورده ایم و در حال بررسی شرایط منطقه برای اقدامات لازم و رفع مشکلات هستیم.
انتهای پیام