افزایش حجم ترافیک در محورهای شمالی به ویژه چالوس/ شروع محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۴

رئیس مرکز ارتباطات پلیس راه فریسی با اشاره به افزایش حجم تردد در محورهای شمالی و به ویژه جاده چالوس ممنوعیت تردد از ساعت 14 را اعلام کرد.

سرهنگ بهروز خانپور در گفت وگو با شیمیشی درباره وضعیت ترافیکی محورهای ترانزیتی کشور گفت: هم اکنون تردد در محورهای شمالی کشور از جمله چالوس و هراز سنگین اما عادی است و در سایر محورها نیز ترافیک وجود دارد. کشور شرایط عادی و خوبی را پشت سر می گذارد.

وی همچنین گفت: با توجه به افزایش حجم تردد در محورهای شمالی به ویژه جاده چالوس پیش بینی می شود از ساعت 14 امروز در محور تهران – باکور محدودیت ترافیکی اعمال شود. موانع ترافیکی بار ترافیکی همچنین از ساعت 15 ممنوعیت تردد از پیره زنگوله به سمت چالوس اعلام می شود. از ساعت 17 عصر جاده مرزن آباد به تهران یک طرفه می شود و این ممنوعیت تا ساعت 23 امشب ادامه دارد.

سرهنگ خانپور همچنین درباره وضعیت ترافیکی محور هراز گفت: در صورت افزایش حجم تردد پلیس راهبندان در محدوده جاده لاریجان به پلور از شمال به جنوب موانع یکطرفه ایجاد می کند.

وی از همشهریان خواست تا از طریق مراجع رسمی پلیس راهنمایی و رانندگی فرک از آخرین وضعیت ترافیکی و محدودیت های اعمال شده مطلع شده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند. وی همچنین تاکید کرد: رانندگان باید سفری بین شهری ایمن و بدون تصادف داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا