علمی و پزشکی

افزایش جانباختگان کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش تلفات تاج در کهگیلویه و بویراحمد

شیمیشی / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد که تعداد قربانیان تاج در این استان به 296 نفر افزایش یافته است.

پرویز یزدان پناه ، با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته متأسفانه دو شهروند بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند ، گفت: در حال حاضر 440 بیمار مشکوک و شناسایی شده در این استان در حال خارج شدن هستند که از این تعداد 189 نفر بیمار کرونا هستند. به وضوح 8 8 بیمار در بخش های مراقبت ویژه تحت درمان قرار می گیرند.
وی افزود: از کل بیماران ویروسی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ، 15 هزار و 71 مورد بهبود گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: از 465 نمونه گرفته شده از آزمایشگاه سلول و مولکول یاسوج ، 2٪ نمونه مثبت است و بیشتر موارد در بویراحمد (3٪) ، کهگیلویه (4٪) ، گچساران (2٪) است. ) ، چرام در. (4٪) ، دنا (4٪) و بقیه در شهرهای دیگر استان بودند.
وی گفت: علائم آنفلوانزا و ویروس کرونا بسیار شبیه است. “شناسایی کدام یک از این بیماری های ویروسی به یک مشکل اساسی برای کارکنان درمان تبدیل شده است.” توصیه ما این است که اگر علائم خفیف بیماری کرونا قلب دارید ، به راحتی آن را نادیده نگیرید و همچنین اگر چند سرفه دارید ، فکر نکنید که باید ویروس کرونا داشته باشید.
به گزارش شیمیشی ، سخنگوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، یزدان پناه توضیح داد: با توجه به افزایش تعداد حوادث و مرگ و میرها ، کنترل بیماری عروق کرونا قلب بسیار دشوارتر شده است ، از جمله استفاده از ماسک ، دیدن فاصله فیزیکی و شستشو. منظم. گروه ها به مراکز شلوغ ، شلوغ و خطرناک مانند بیمارستان ها ، کلینیک ها و مراکز بهداشتی مراجعه نمی کنند ، مگر اینکه در جلسات خانوادگی در صورت لزوم شرکت کنند و برای کمک به کنترل بیماری از جلسات خودداری کنند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا