اعلام آمار تخلفات امتحانات نهایی ظرف هفته آتی / تکذیب یک فیلم تخلف

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از اعلام آمار تخلفات امتحانات نهایی در هفته آینده خبر داد.

مهدی کاظمی در گفت وگو با شیمیشی. وی از ثبت تخلفات آخرین آزمون ها در استان ها خبر داد، اما به موارد رسیدگی نشده است، گفت: امروز اولین روزی است که سامانه اطلاعات را به مرکز عمومی ارسال می کند، بنابراین می توان نتیجه گرفت. نتیجه گیری. هفته آینده اعلام می شود.

وی با بیان اینکه توزیع پاسخ سوالات امتحانی توسط مسئولین مدرسه غیرممکن است، بیان کرد: در صورت اطلاع مردم می توانند برای تحقیق و اقدام گزارش دهند.

معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سخنانی با بیان اینکه در صورت مطرح شدن موضوع بررسی های لازم انجام می شود، ادامه داد: تاکنون چنین مواردی به ما اطلاعی نداده اند. دیروز با مسئول مرکز دیده بان صحبت شده و هیچ ارتباطی به این موضوع وجود ندارد اما در صورت وجود چنین تخلفاتی موضوع از طریق نهادهای امنیتی و ذیربط پیگیری می شود.

کاظمی همچنین به بحث امنیتی این آزمون پرداخت و گفت: این موضوع بسیار مهم است و نهادهای امنیتی به آنها کمک می کنند. چند روز پیش فیلمی در مورد تخلفات امتحانی منتشر شد که رد شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی تخلفات هم از سوی دانش آموزان و هم از سوی همکاران، اقدامات لازم انجام می شود، گفت: سال گذشته همکار متخلفی داشتیم که وی را تعلیق کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا