استفاده 5 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر از سامانه آموزش مجازی

دانشگاه آنلاین؛ آموزش الکترونیکی – ابراهیمی گفت؛

احمد ابراهیمی ، روزنامه نگار مرکز استانی خبرگزاری آنا ، درباره جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در سیستم آموزش مجازی اظهار داشت: “این دانشگاه بیش از 5200 دانشجو دارد و در دسترس است گفته می شود که تعداد دانش آموزان نزدیک به “5000 دانش آموز یک بار سیستم آموزش مجازی را تجربه کرده و وارد آن شده اند.”

وی افزود: بلافاصله پس از انتشار بخشنامه ، کمیته آموزش مجازی را تشکیل دادیم و به گفته کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات ، مرکز سیستم هستیم. آموزش معنوی ما شروع کردیم “امروز 100 درصد معلمان ، معلمان و معلمان سیستم را به خوبی می شناسند و کلاس 100٪ بدن معلم و دانش آموز است و به همه دانش آموزان آموزش داده می شود.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در مورد استفاده از سیستم مجازی گفت: برای این منظور ، مدافعان دانشجویی ، کارکنان پشتیبانی – متخصصان فناوری اطلاعات – و اساتید تحقیقاتی ویژه ، و علاوه بر این گروه از دانشگاه ها در سه پردیس دانشگاه در اینجا وجود دارد. “ما زمینه های پشتیبانی را نیز در داروان ، بازمان و بندپور ایجاد کرده ایم.”

ابراهیمی خاطرنشان کرد: جنبش آموزش مجازی دانشگاه قبل از تعطیلات نوروز آغاز شده است و گفت: “هر یک از اعضای مدرسه توسط حامیان اصلی برای استفاده از سیستم مجازی آموزش داده شده و مدیران گروه را آموزش داده اند. آنها همچنین بودند. “رهبران این گروه به معلمان حقوق تدریس می کردند و بعداً معلمان به دانش آموزان آموزش می دادند.”

ارسال نمایندگان خبره برای آموزش سیستم مجازی

وی افزود: تأسیس هیاتی از دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر در شهرهای بندرپور ، داروان و بزمان ، واقع در مرکز شهر و با محدودیت رسانه ای ، برای آموزش کارمندان و دانشجویان در مورد نحوه استفاده از سیستم مجازی. ما چندین گروه را در رسانه های اجتماعی برای آموزش دانش آموزان و معلمان راه اندازی و راهنمایی کرده ایم. “ما همچنین کلیپ ها ، اسکریپت ها و پرونده هایی را برای آموزش سیستم های مجازی ایجاد کرده ایم.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ایرانشهر درباره مرکز این دانشگاه برای آموزش مجازی گفت: در زیرساخت های آنتن متحرک در مناطق دور افتاده منطقه محدودیت هایی وجود دارد و افراد دورتر از ایرانشهر محدودیت هایی در استفاده از آموزش مجازی و به هر دلیلی دارند. “آنها نمی توانند به سیستم دسترسی پیدا کنند.”

ابراهیمی ادامه داد: برای این مناطق ، قدرت فناوری که بیش از یک متخصص منطقه ای است و آموزش های لازم را دریافت کرده است ، به پشتیبانی و آموزش عالی معلمان اختصاص داده شده است. به تدریج این علم را به دانشکده منتقل کرد و 100٪ “دانش آموزان اکنون آماده هستند و اطلاعات کاملی برای ورود به سیستم دارند.”

وی گفت: در سیستم آموزش مجازی علاوه بر دانش آموزان ، دانش آموزان را نیز تحت پوشش قرار داده ایم زیرا دو مدرسه با بیش از 450 دانش آموز داریم. “درست است ، نه تنها از طریق سیستم آموزش مجازی سازمان مرکزی ، بلکه از طریق سیستم اشتهارد و از طریق سایر گروه های رسانه های اجتماعی ، ما توانسته ایم دانش آموزان و دانشجویان در پیگیری ما. “

این می تواند تداوم آموزش مجازی در شعبه ایرانشهر باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر ادامه داد: حدود 10 تا 15 درصد دانشجویان برای دستیابی به سیستم تلاش می کنند زیرا تلفن های مدرن و هوشمند ندارند ، اما در مصاحبه هایی که با بسیاری از فارغ التحصیلان دوره های تحصیلات تکمیلی و گروه های علوم انسانی انجام دادیم “ما خواسته ایم که این سیستم آموزش مجازی را برای ترم های آینده نیز پیاده سازی کنیم.”

ابراهیمی افزود: یکی از دلایلی که ما همچنان به دنبال آموزش های مجازی هستیم این است که در منطقه ای با دسترسی محدود به جاده ها و حمل و نقل عمومی قرار داریم و دانشجویانی که از دور و گسترده با آنها همراه هستند. ابزارها مشکلات زیادی دارند ، و این همان کاری است که از ما می خواهند انجام دهند. “ما سیستم یادگیری مجازی را برای ترم بعدی برای دوره ها و افتخارات در سلسله مراتب و شاهکارها فعال نگه داشته ایم. “”

وی خاطرنشان کرد: در آینده 30 درصد از میزان تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر با روش های تدریس مجازی خواهد بود.از مزایای آموزش مجازی به آنا می گوید: “موارد زیادی وجود دارد دانشگاه مشهور جهان که 30 سال آموزش مجازی برگزار کرده است. “اما آنها هرگز نتوانسته اند بیش از 70 تا 80 درصد رضایت کسب کنند.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی معجزات و شگفتی های زیادی ایجاد کرده است و حتی بیشتر گروه های دانشگاهی مانند مناطق تبعید شده هرمزگان ، سیستان و بلوچستان و کرمان که زیرساخت مناسبی نداشت ، آموزش جهادی و مجازی بود. “رضایت از پاسخ دانشجویان و سیستم مجازی تنظیم شده توسط جامعه بین المللی برای بسیاری از افراد شگفت زده شده است.”

ابراهیمی خاطرنشان می کند: “دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با دانشگاه هایی که از سال 1980 مشغول آموزش مجازی هستند بسیار موفق بوده است. در مدت زمان کوتاهی ، دو برابر موفق شده است.” حتی از دانشگاه ها نیز موفق تر است. برای افرادی که هرگز وارد سیستم آموزش مجازی نشده اند ، یا کالج علمی را راه اندازی کرده اند که دانشجویان به درستی و شاید نباشند. “

پیام خاتمه 4121/4062

دکمه بازگشت به بالا