استفاده از امکانات شهرداری برای بنده و سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ممنوع است

استفاده از امکانات شهرداری برای من و سایر نامزدهای ریاست جمهوری ممنوع است

شهردار پایتخت خط قرمز خود را استفاده از فرصت های شهرداری به هر نحوی برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و در وهله اول برای خود عنوان کرد و گفت: البته باید مردم را تشویق کرد تا به میدان بیایند. نظرسنجی ها به طور کامل انجام شد.

به گزارش شیمیشی، پس از اعلام اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده برای انتخابات ریاست جمهوری، علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست مدیران ارشد شهرداری تهران تاکید کرد: استفاده از امکانات شهرداری و بیت المال برای معرفی هر یک از نامزدها. و در راه اول خط قرمز ما و جهت استفاده از ظرفیت شهرداری است. انتظار می رود بدون تدابیر و ظرفیت هایی که برای افراد و کاندیداها اعم از کارمند یا دیگران ایجاد می شود از این مسائل جلوگیری شود. البته برای خودم سخت تر می کنم.

به گزارش سایت شهرستان، وی با بیان اینکه باید مردم را تشویق به حضور در پای صندوق های رای کرد، ادامه داد: نحوه خدمت رسانی به شهروندان و امور شهرداری در رقابت های انتخاباتی به هیچ وجه تحت تاثیر قرار نگیرد. . باید در اعیاد پیش رو بهترین خدمات را داشته باشیم و از تمام توان خود برای برگزاری جشن ایثار و خدیر و چهلمین سالگرد شهادت رئیس جمهور استفاده کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا