از آغاز فیلمبرداری «طرلان» و «صحنه زنی» تا آماده شدن «شاهد»

ابتدای فیلم. “طرلان در ארמניהchina. شهر در حال آماده شده برای ارائه فیلم کوتاه “شاهد” و شروع “صحنه آنلاین” در تهران از جمله اخبار در مورد فیلم.

فیلمبرداری “طرلان” نوشته و کارگردانی شده توسط سید محمد حسینی در این روستا از توابع شهرستان “آمد از ארמניהchina. شهر منطقه آغاز شده است.

به گزارش شیمیشی با توجه به گزارش های رسیده., این فیلم می گوید یک پسر به نام “طرلان” فعلی که دولت از اتفاقات و حوادث زندگی معمول واکنش و اعتقادات و در برخی از موارد خرافه ساکنان این روستا گریبانگیر آن است.

آن را یک فیلم بومی و منطقه ای آذربایجان, زبان ترکی و فهرست بازیگران و عوامل این فیلم را به زودی اعلام خواهد شد.

قبل از آن, حضور, بازیگران, تئاتر و تلویزیون, ארמניהchina. شهر از جمله; قاضی دستور ، فریبا مهرزاد و. آقای پيامبر (ص) ، مریم قبل از جلال محمدلو., لیلی کنفرانس ها و سمینارها. دفتر مستقیم. ملکه جدید دریچه همراه با یک تیم از بازیکنان جوان Elia نوریان ، آیفون لبنی و غیره. امیر رحیمی منشا این فیلم اعلام شد.

سید محمد حسینی متولد ۱۳۵۵(ארמניהchina. د) با تحصیل در رشته تاریخ از آنجا که پس از فارغ التحصیلی مرکز آموزش سینما بهشت در موقعیت اقامت مدیر. برنامه ریزی تدوینگری با تلویزیون فعالیت های حرفه ای خود را آغاز شده است و ما فقط در اثر از تلویزیون مستند در مجموعه خود را وجود دارد. “طرلان” اولین فیلم است.

سید محمد حسینی و عصمت نوریان تهیه کننده این اثر و اتابک نادری اجرایی محبوب شکرزاده مدیر یک فیلم “طرلان” هستند.

در تهیه این فیلم شرکت سرمایه گذاری آینده رفاه. شهر ארמניהchina. شهرستان و بخش های فرهنگ و ارشاد اسلامی هلال احمر., از کانون پرورش فکری کودکان و جوانان http اینجا وزارت رفاه فرماندار ארמניהchina. شهرستان و همکاری و یادگیری.

فیلم کوتاه “شاهد” نشان می دهد

فیلم کوتاه “شاهد” پس از سه ماه آماده به نظر می رسد. فیلمبرداری این فیلم به دلیل در فوریه سال گذشته به پایان رسید و مراحل پس از تولید آن به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد در حال حاضر آماده است.
این فیلم می گوید خانواده در جنوب آن است که تخمین زده است که در محله جعفرجنی بسیار بزرگ در جنوب شهر درگیر در این ماجرا چیزی جز دردسر هستند که با آنها هیچ چیز نیست.

بازیگران این فیلم است علی اکبر سلیمانی, وحید جلیلوند ، از. فعله گری، معصومه مهربان نسرین صداقت نژاد, سید مصطفی حسینی و بازیکنان جوان محمد متین قلیزاده و محمد طاهری به نام
مدیرفیلمبرداری این پروژه عزیزاله ارجونی آن در اوایل سریال داستان آغاز می شود با حسن باز همکاری شد مشاور هنری پروژه من خودسیانی نویسنده از یک سری از “دنیای شیرین دریا” است که در شارژ است و موسیقی فیلم است. A. فراز آن را انجام داد.
وحید جلیلوند کارگردان فیلم کوتاه “آینه don’t lie” و مستند “ما از تاج قوی تر از ما بودند” که دوم حرفه ای و با تجربه او است. (وحید جلیلوند نام کارگردان ایران را وحید جلیلوند است که فیلمهای چون “چهارشنبه 19 اردیبهشت” و “بدون تاریخ و بدون امضا” در عنوان.)

آغاز “صحنهزنی” به کارگردانی علیرضا صمدی جذاب است.

اولین تصویر از این فیلم منتشر شده و در آن بهرام افشاری ، مجیدصالحی پیام احمدینیا با چهره و بسیاری از نقش های مختلف که اثرسینمایی را نشان می دهد.

با توجه به اسکریپت “اجتماعی صحنهزنی” آن را صمدی آن خواهد بود همان محل ” ملتهب انتخابات.

“صحنهزنی در لوکیشنهای مختلف عکس دوست داشتنی خارج و به زودی پیش نویس کار به طور همزمان او نیز بود.

بهرام افشاری ، مجیدصالحی., ماه, احترام, پیام احمدینیا و…. لیندا کیانی, محمدنادری و فرزانه سهیلی بازیگران این فیلم هستند.

مجیدرضابالا هماهنگ کننده و مسعودزارع در خدمت طرح این فیلم است.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا