اجتماعی

ادامه مشاجره نتانیاهو با خارجی‌ها و تداوم اختلافات داخلی‌/ آخرین وضعیت پایگاه هوایی اصفهان

در شامگاه 31 آوریل، CNN گزارش داد که تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که پایگاه هوایی اصفهان آسیبی ندیده است و منابع عبری زبان گزارش دادند که مذاکرات با حماس برای تبادل اسرا به بن بست رسیده است. همزمان، تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که مناظره لفظی شدیدی بین بنیامین نتانیاهو و وزیر امور خارجه آلمان درباره وضعیت غزه درگرفت و اردن نیز اعلام کرد که تصمیم گرفته است حریم هوایی این کشور توسط رژیم صهیونیستی در سال جاری نقض نشود. غزه غزه

به گزارش شیمیشی، مهمترین خبری که شامگاه جمعه 10 فروردین منتشر شد، مربوط به تحولات اخیر خاورمیانه – از فرود پرندگان کوچک در آسمان اصفهان تا حمله مقاومت لبنان به این منطقه بود. تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی – یا در مورد درگیری های داخلی و شایعات بیرونی صهیونیست ها – از اختلافات لفظی شدید بنیامین نتانیاهو و وزیر امور خارجه آلمان در مورد وضعیت غزه، در مورد انتقاد رهبر اپوزیسیون صهیونیستی از توصیف “جعلی” این موضوع. حمله رژیم در آسمان اصفهان توسط وزیر امنیت داخلی.

بخشی از اخبار شیمیشی را در این قسمت و سایر قسمت های اخبار 8 ساعت گذشته را می خوانید:

در تصاویر ماهواره ای پایگاه هوایی اصفهان آسیبی ندیده است

جهان شبکه سی ان ان در خبری اختصاصی گزارش داد که بر اساس تصاویر ماهواره ای به دست آمده، هیچ گونه خسارتی به پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده و در هیچ ساختمانی نیز اثری از انفجار مشاهده نشده است.

ادامه اختلاف نتانیاهو با خارجی ها و ادامه درگیری های داخلی / آخرین وضعیت پایگاه هوایی اصفهان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در جریان گفتگوهای دیپلماتیک خود در نیویورک در نشستی با حضور سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به تیراندازی چند پرنده کوچک توسط سازمان همکاری اسلامی واکنش نشان داد. ایران. نیروی دفاعی ایران در اصفهان اعلام کرد: حامیان رسانه ای رژیم صهیونیستی به شدت در تلاش هستند تا از شکست های مکرر خود پیروز شوند و این موضوع را بزرگ کنند. علیرغم سقوط پرندگان کوچک، هیچ خسارت اقتصادی و جانی نداشت.

اردن بر حفاظت از حریم هوایی کشورش در برابر صهیونیست ها اصرار دارد

امیر عبداللهیان همچنین در پاسخ به تماس تلفنی ایمن صفدی وزیر امور خارجه اردن که او نیز در نیویورک به سر می برد، گفت: امروز منطقه بیش از هر زمان دیگری به صلح نیاز دارد و رژیم اسرائیل در تلاش است تا مردم را از موضوع اصلی غزه منحرف کند از مسیر جنگ روانی و یادآوری کرد: مصمم هستیم در تحولات غزه آسمان این کشور از سوی اسرائیل زیر پا نرود.

در روند مذاکرات تبادل زندانیان به بن بست رسیده است

از سوی دیگر منابع عبری اعلام کردند که مذاکرات با حماس در خصوص تبادل اسرا به مرحله بسته رسیده و کابینه جنگی رژیم صهیونیستی ۱۲ روز است که درباره اسرای اسرائیلی با مقاومت غزه گفتگو نکرده است.

گفتگوی نتانیاهو با وزیر خارجه آلمان

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در گفتگوی لفظی شدید بنیامین نتانیاهو با وزیر امور خارجه آلمان شرکت کرد و به دیدار پرتنش «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «آنالنا بربوک» توجه کرد. “. آمد وزیر امور خارجه آلمان در سفر به تل آویو، نتانیاهو را به گرسنگی دادن به غزه متهم کرد و درگیری و مشاجره بین دو طرف در گرفت.

این شبکه تلویزیونی به نقل از منابع آگاه از جزئیات این مذاکرات گزارش داد که نتانیاهو با کمک وزیر امور خارجه آلمان و بربوک از نتانیاهو و ران درمر وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و این دیدار تبدیل به مشکل. نتانیاهو درباره وضعیت غزه صحبت کرد. بربوک درباره وضعیت غزه به نتانیاهو گفت که این منطقه به سمت قحطی پیش می رود و وضعیت گرسنگی در آنجا فاجعه بار است.

توئیتی در تمسخر اسرائیل

درگیری ها در سرزمین های اشغالی به حدی رسیده است که یایر لاپید رهبر مخالفان رژیم صهیونیستی با انتشار توییتی نابخشودنی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ایتامار بنگویر» وزیر امنیت داخلی. که از یک کلمه تشکیل شده است (شوخی) هرگز اسرائیل مورد تمسخر و تمسخر قرار نگرفته است و هیچ گاه وزیر کابینه تا این حد به امنیت اسرائیل و وجهه بین المللی آن لطمه وارد نکرده است. پیش از این بنگویر با انتشار توییتی درباره حادثه صبح امروز اصفهان، مسئولیت رژیم صهیونیستی در این حادثه را اعلام و حمله «ضعیف و مضحک» این رژیم را توصیف کرد.

حمله هکرها به ارتش رژیم صهیونیستی

در ادامه اخبار مربوط به سرزمین های اشغالی، گروه هکری «آنانیموس» نیز اعلام کرد که با ورود به پایگاه های اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی به حدود 250 هزار سند دست یافته اند. این گروه از هکرها اعلام کردند که با ورود به پایگاه های اطلاعاتی ارتش رژیم اشغالگر و تهدید به انتشار عمومی، موفق به دستیابی به 20 گیگابایت اطلاعات شدند. وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در مقابل این ادعا مدعی شد که سرقت این حجم از دانش نظامی با توجه به سیستم های امنیتی پیشرفته این رژیم غیرممکن به نظر می رسد و این گروه هکری را به تلاش برای آغاز جنگ روانی متهم کرد.

حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی

مقاومت لبنان امروز با هدف هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی با تسلیحات مناسب اعلام کرد که در این حملات مستقیم، پایگاهی متعلق به رژیم صهیونیستی در «شبعا» که هدف شهر یهودی «المتله» است. “. محل تجمع نظامیان اسرائیلی در اطراف پایگاه “رویسط” علم و محل تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف پایگاه “الرحاب” در حین تعمیر تجهیزات جاسوسی در پایگاه “الرحاب” مورد اصابت گلوله و توپخانه تیم های فنی صهیونیستی قرار گرفت. پایگاه رمیم. همچنین هدف این حملات بوده و در نتیجه دشمن کشته و زخمی شده است. امروز مقاومت فلسطین به شهر اشغالی سدیروت حمله کرد.

به ترکیه رفت

اسماعیل هنیه رئیس مکتب سیاسی حماس امروز به همراه هیئتی از رهبری این جنبش به ترکیه رفت. پیش بینی می شود این هیئت با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه درباره تحولات مربوط به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نسل کشی مردم فلسطین و پیشرفت جنگ دیدار کند. وی روز چهارشنبه در دوحه پایتخت قطر با هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه دیدار و رایزنی کرد.

حادثه ای در کنسولگری ایران در پاریس رخ داد

محمدامین نژاد سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه ای در ساختمان کنسولگری ایران در پاریس گفت: یک مرد ایرانی به دلیل بیماری روانی برای دریافت خدمات وارد کنسولگری شد اما پس از حضور در آنجا تهدید به خودکشی یا انفجار کرد صورت گرفت و سرانجام پس از مداخله مسئولان سفارت و ترغیب وی از این محل خارج شد.

ادامه اختلاف نتانیاهو با خارجی ها و ادامه درگیری های داخلی / آخرین وضعیت پایگاه هوایی اصفهان

تاکید بر برخورد با هرگونه تخلف احتمالی از سوی عوامل گشت

انجمن – مرکز ارتباطات فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: برخی مفاسد رسانه‌ای با ایجاد سناریوهای جعلی در اجرای سناریوهای جعلی تأثیری بر تصمیم پلیس ندارد و ناگفته نماند پلیس از اشتباه مصون نیست. ” در روزهای گذشته انتقاداتی از نحوه برگزاری برخی جلسات در اجرای طرح نور (عقف و حجاب) در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد.

ادامه اختلاف نتانیاهو با خارجی ها و ادامه درگیری های داخلی / آخرین وضعیت پایگاه هوایی اصفهان

مسئولان باید حواسشان به دروغگوها و آزاردهنده های اطرافشان باشد

سیاسی – با انتشار بیانیه فراکا، سپهر خلچی، رئیس شورای ارتباطات دولت در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: پس از انتشار بیانیه فراکا و روشن شدن مسائل، وضعیت پاک شد. چرا که برخی از مسئولان به اطرافیان خود اشاره می کنند که سوء استفاده می کنند، دروغ می گویند و مخالف هستند که متاسفانه “ورود به مرکز رسمی کشور”. وی همچنین تاکید کرد: در این چند روز تا زمان اعلام این خبر، برخی از اصحاب رسانه و یا دست اندرکاران جریانات سیاسی، پیکان انتقاد را به صورت غیرمسئولانه به سمت دولت نشانه رفته و با اتهام زنی سعی در پیمودن خط اختلافات داشتند.

ادامه اختلاف نتانیاهو با خارجی ها و ادامه درگیری های داخلی / آخرین وضعیت پایگاه هوایی اصفهان

مصوبه ویژه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اکسپو

فرهنگی محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد فکری و اسلامی در خصوص دریافت مصوبه ویژه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص برگزاری نمایشگاه و اعلام آن از سوی رئیس جمهور، این تصمیم را تصمیم بسیار مهمی دانست. گامی مهم» در این راستا برداشته و تاکید کرد: هنر تجسمی امسال و سال های آینده به پیشرفت مطلوب دست خواهد یافت.

ادامه اختلاف نتانیاهو با خارجی ها و ادامه درگیری های داخلی / آخرین وضعیت پایگاه هوایی اصفهان

حادثه پتروشیمی رازی را بررسی کردند

استان ها – صبح امروز حادثه ای در پایگاه پتروشیمی رازی در استان خوزستان رخ داد که بر اثر آن 2 نفر جان باختند و 4 نفر از کارگران تعمیرات مجروح شدند که 2 نفر از آنها تحت مداوا خارجی قرار گرفتند. دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) در این زمینه اعلام کرد: علت حادثه سقوط جرثقیل بوده و موضوع در دست بررسی است.

همچنین ورزش ایران و جهان در 10 فروردین ماه با رویدادهای مختلفی برگزار شد که در این گزارش انتخاب شده است.

علم و فناوری نیز در آخرین روز فروردین 1403 اخبار مختلفی داشت که در این گزارش به برخی از آنها اشاره شده است.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا