ادامه روند اجرای طرح فیبرنوری در ۴ نقطه استان سمنان با سرمایه گذاری ۲۱ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری شیمیشی استان سمنان مهندس دارائی با تأکید به اهمیت تسریع در اجرای واگذاری فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان درخصوص جزئیات این خبر گفت: با اجرای عملیات فیبرکشی به طول بیش از ۲۵۰۰ متر ساختمان های ۲۷۰ واحدی ارتش در شاهرود به فیبرنوری مخابرات مجهز شد.

مدیر مخابرات استان سمنان تصریح کرد: به منظور توسعه شبکه تلفن ثابت اینترنت پرسرعت و ارائه خدمات نوین ارتباطی و با اجرای حدود ۳ کیلومتر فیبرکشی و کانال سازی ۱۴ بلوک ۱۹ واحدی این مجموعه تحت پوشش سرویس تانوما قرار گرفت.

وی تصریح کرد: به منظور سهولت و دسترسی بهتر مشترکین به امکانات فیبر در هر بلوک یک عدد FAT استخراج شد.

مهندس دارائی اضافه کرد: در همین راستا عملیات حفاری لوله گذاری و اخراج ۲ عدد FAT در خیابان پرستار شهر سرخه به طول ۶۰ متر و عملیات فیبرکشی به طول ۳۰۰ متر و نصب تجهیزات مخابراتی برای سپاه این شهرستان اجرایی شد.

وی خاطرنشان شد: در ادامه اجرای این فعالیت ها عملیات دراپ کشی و فیوژن بندی به طول ۶۵ متر و همچنین نصب تیر فلزی و FAT در کوچه خالق واقع در خیابان چمران سرخه نیز با موفقیت انجام شد.

مدیر مخابرات استان سمنان در ادامه گفت: با انجام عملیات حفاری لوله گذاری پرکاری و کابل کشی فیبرنوری افزایش ظرفیت و ایجاد زیرساخت لازم و همچنین اجرای طرح های اختصاصی امکان واگذاری به روزترین خدمات مخابراتی از جمله دیتای باند پهن با سرعت بالا در قالب سرویس های FTTH  و VDSL به مشاغل کسب و کارها و منازل استان سمنان به سرعت در حال اجراست.

دکمه بازگشت به بالا