اختصاص اعتبار برای انتقال آب از سرچشمه به کرمان و ساماندهی اتباع بیگانه

شیمیشی/ کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: آب مشکل اصلی کرمان است و کرمان تشنه است و برای انتقال آب از لوله منبع به 2000 میلیارد تومان پول نیاز داریم.

دکتر مهدی زاهدی شامگاه 30 تیرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور رئیس جمهور گفت: آب مشکل اصلی کرمان است و کرمان تشنه است و به 2000 میلیارد تومان نیاز داریم. پول انتقال آب از چشمه

وی با اشاره به کمبود آب آشامیدنی در برخی روستاهای استان کرمان و تامین آب آنها از طریق جاده، درباره اتباع خارجی نیز گفت: هفته گذشته فردی در رفسنجان 10 نفر را کشت و این سازمان اتباع خارجی است. دغدغه جدی مردم استان کرمان است.

نماینده مردم کرمان و راور در جامعه اسلامی با انتقاد از تمدید برخی پروژه ها اعلام کرد: تعویق وام کشاورزی نیز باید مورد توجه قرار گیرد و صنعت پتروشیمی کرمان سال هاست که لابی شده و به جایی نرسیده است.

در ادامه حجت الاسلام خضنفرآبادی نماینده مردم شهرستان های شرق استان کرمان در شورای اسلامی در خصوص مشکلات ناشی از بدهی های زلزله بم برای مردم، آب، راه و… صحبت کرد.

همچنین حوضه الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در جامعه اسلامی نیز در این جلسه گفت: برای اصلاح اقتصادی برنامه داشتیم و با مشکلات و معضلات کمی مواجه بودیم و کارهای بسیار خوبی انجام شد.

وی حقوق معادن، اشتغال جوانان، مسکن و معیشت مردم، ساماندهی شهروندان را مهم دانست و تصریح کرد: ابتدا باید خسارت سیل جبران شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا