اجتماعی

اجتماع ۳۰ هزار نفری نوجوانان آرمانی در نماز عید بندگی

امروز همزمان با دعای معنوی ماه مبارک رمضان، اجتماع 30 هزار نفر از جوانان مساجد شهید آرمان تهران در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش شیمیشی، بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز مذهبی شهرداری تهران؛ به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همزمان با دعای معنوی این عید بزرگ، اجتماع 30 هزار نفری جوانان مساجد شهید آرمان تهران به امامت مقام معظم رهبری در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد. . .

امسال جوانان منتخب مساجد تهران با شعار «سپاه من قدس» در جشنواره خدمت و همبستگی شرکت کردند.

این جوانان که اکثراً برای اولین بار روزه می گرفتند، اولین نماز ماه مبارک رمضان خود را به امامت رهبر مسلمانان به جا آوردند.

امسال حضور این جوانان در اولین روز روزه داری شور و نشاط بیشتری به نماز عید داد. در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین شیرنژاد رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران در مراسم جشن ماه مبارک رمضان گفت: امسال در کنار دیگر برنامه های نماز ماه مبارک رمضان اهمیت ویژه ای قائل شد. به پسران به خصوص دختران در روز اول روزه داری.

وی همچنین گفت: بیش از 500 مسجد شهر تهران مراسم شب مانی و احیای شب ماه مبارک رمضان را با حضور جوانان برگزار کردند و سپس به مصلی تهران رفتند.

رئیس مرکز فعالیت های دینی در خصوص عملیات لشکر قدس در نماز رمضان امسال گفت: در ماه مبارک رمضان امسال به دلیل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، یاد و خاطره کودکان مظلوم و شهدای غزه گرامی داشته شد. در نماز رمضان

وی ادامه داد: همچنین سرود 30 هزار نفری «لشکر قدسی ام» نیز توسط دختران و پسران یک مسجد ارائه شد.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا