ورزشی

اتفاقی که از نظر یحیی شان پرسپولیس را به خطر می‌اندازد

به گزارش یک خبرگزاری شیمیشی؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی فردا پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه در هفته اول نتوانستیم یک امتیاز کامل بدست آوریم ، فردا یک بازی بسیار مهم برای ما خواهد بود. ” شروع فصل برای قهرمانی بسیار مهم است و فکر می کنم این سه امتیاز برای ما بسیار ارزشمند است و البته باید سخت کار کنیم و منتظر بمانیم تا این سه امتیاز را بدست آوریم. ما نباید امتیاز خانه را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: ما مقابل تیم بسیار خوب بازی می کنیم. صنعت نفت با وجود نداشتن شش بازیکن اما در هفته اول توانست به موفقیت برسد. ما بازی سختی داریم و باید خیلی سریع عمل کنیم و از تیم حریف مکان بگیریم. صنعت نفت یک تیم فنی است اما رسیدن به این سه نکته برای ما بسیار مهم است.

گل محمدی توضیح داد: هفت یا هشت ماه است که در حسرت حضور هواداران هستیم و در این حالت بازی های خانگی تفاوت زیادی با بازی های بیرون دارد. داشتن هوادار برای ما بسیار مهم است و از آنجا که محبوب ترین تیم آسیا هستیم ، این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند که البته از آن بی خبریم. کسب پنجمین قهرمانی پیاپی واقعاً سخت است ، اما ما برای آن سخت تلاش خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این س ofال که با توجه به تنش در مسابقات ، چه تدابیری برای آماده سازی تیم برای فینال لیگ قهرمانان آسیا دارید ، اظهار داشت: 29 بازی بسیار مهمی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 30 آذر داریم. تا آن زمان ، ما پنج بازی داریم و تمام تمرینات و برنامه ریزی مسابقات باید به گونه ای باشد که بازیکنان از نظر جسمی و روحی آماده باشند و بتوانند به خوبی بازی کنند. گرفتن نتایج خوب قبل از فینال بسیار مهم است و می تواند از نظر احساسی بسیار ارزشمند باشد. ما همچنین بعد از بازی با بوسنی دو روز به تیم ملی خود استراحت دادیم و آنها فردا در تیم ما خواهند بود. ما همچنین تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

گل محمدی درباره کمبود بازیکن جدید در پست دفاعی ، فکر نمی کنید مشکل کمبود بازیکن در این پست را دارید و گفت: ما می خواستیم یک مدافع دیگر به خدمت بگیریم و پنج ، شش گزینه داشتیم. برای همه بازیکنان قرارداد بسته شده بود و ما نمی توانستیم از مربیان و سایر باشگاه ها شکایت کنیم ، زیرا آنها بازیکنان خود را در نظر گرفتند. در هر صورت ممکن است برای ما سخت باشد اما ما با بازیکنان و بازیکنان جوان خود کارهای بزرگی انجام داده ایم.

وی گفت: “گزینه هایی را که به دنبال آن بودیم از دست دادیم ، اما باید در مورد بسیاری از موضوعات مانند شهرت و شخصیت باشگاه فکر کنیم.” برخی از بازیکنان می خواستند بندهایی در قراردادشان قید کنند که غیرممکن است و منافع باشگاه را به خطر می اندازد. ما این انتظار را از تیم داریم و باید به بازیکنان جوان خود اعتماد کنیم. البته ما کار سختی داریم ، اما بازیکنان ما نشان داده اند که در روزهای سخت حرف های زیادی برای گفتن دارند.

گل محمدی بعداً در سخنان خود افزود: روزهای سختی را پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا پشت سر می گذاریم. خیلی از اتفاقاتی که بعد از حضور ما در فینال رخ داد طبیعی نبود. من علت این میزان مشکلات را نمی دانم. ما چه از نظر مالی و چه از نظر شخصی رنج های زیادی دیده ایم. سمیعی در تلاش است تا این مشکلات را برطرف کند و ما باید به او وقت بدهیم. من همچنین از بازیکنان برای صبر و شکیبایی شان تشکر می کنم. آنها با مشکلات زیادی روبرو شدند و اگر سکوت اختیار کردند ، زیرا تیم قبل از فینال آسیا آرام نبود. من از تک تک افراد تشکر می کنم و امیدوارم که باشگاه بتواند آنها را همانطور که شایسته است با آنها کنار بیاورد و بتواند پاسخگوی کارهای آنها باشد

“آیا انتظار نداشتید مهدی تارتار شرایط حضور حجت حقوردی در تیم پرسپولیس را داشته باشد؟” سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این س saidال گفت: به هر حال گزینه هایی داشتیم اما در مورد همه آنها توافق وجود داشت. من هیچ شکایتی و شکایتی از مربیان و باشگاه ها ندارم و در مورد این عزیزان چنین احساسی ندارم.

گل محمدی درباره آخرین وضعیت بشار رسن گفت: بشار رسن بعد از بازی های ملی از نظر جسمی خسته شده بود. از ناحیه پا نیز لگد خورد. Todayro یک تمرین مهم برای دیدن نحوه انجام آن است.

وی در مورد عملکرد آرمان رمضانی اظهار داشت: آرمان هنوز یک بازی آرام به ما نداده است. او در چندین بازی عملکرد خوبی به عنوان بازیکن پشتیبان داشته است. ما باید به بازیکنان خود اعتماد کنیم و به آنها فرصت بیشتری بدهیم تا ارزش خود را ثابت کنند.

امیر روستایی سرمربی پرسپولیس در مورد علت اختلاف گفت: روستایی بازیکن جوانی است. متأسفانه چیز کمی برای اثبات ارزش او باقی مانده بود. فکر می کنم او با جدایی از تیم ما شانس بیشتری برای بازی پیدا کند و امیدوارم با توجه به اینکه وام به پیکان رفته است و به شدت به تیم ما بازگردد و ما سال آینده به خوبی از او استفاده کنیم. امسال می تواند سال خوبی برای یک روستایی باشد و امیدوارم او با قدرت به تیمش برگردد.

دکمه بازگشت به بالا