ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی در فروردین ۱۴۰۳/ پلمب ۸۸۶ مرکز غیردولتی غیرمجاز 

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه همکاری های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: شهریه مدارس غیردولتی فروردین ماه 1403 اعلام می شود.

به گزارش شیمیشی، احمد محمودزاده در نشست مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور در هتل آسمان کرمان اظهار کرد: امسال برای اولین بار در خرداد ماه شهریه مدارس غیردولتی ابلاغ شد و برای مدارس غیردولتی در سال آینده سعی داریم شهریه را تا فروردین 1403 تعیین و گزارش کنیم.

وی همچنین گفت: برای بهره مندی معلمان مدارس غیردولتی از حقوق قانون کار و بیمه کامل، معلمان مقطع ابتدایی باید 31 ساعت و دبیران 35 ساعت کار کنند، زیرا سیستم کارکنان آموزش و پرورش مربوط به نظام آموزشی است. . داشتن سیستم تامین اجتماعی مهم است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه همکاری های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: تحصیلات فوق برنامه در مدارس غیردولتی نه اجباری است و نه اختیاری و با توجه به شرایط تصمیم گیری می شود.

محمودزاده به تشریح آیین نامه راه اندازی مدارس غیردولتی پرداخت و گفت: اجرای فعالیت های زبان خارجی را نیز با این رویکرد دنبال می کنیم که محتوای کتاب های آموزش زبان انگلیسی مطابق با فرهنگ ما باشد.

وی تصریح کرد: در خصوص شهریه مدارس غیردولتی باید کاهش شهریه ها احیا شود، شهریه بالا کنترل شود و متوسط ​​نرخ شهریه متعادل شود. مدارس غیردولتی بی سرپرست پیدا نشوند» در همین راستا 886 مرکز مدنی غیرمجاز با نظارت دقیق پلمب شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه همکاری های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: تقویت و ارتقای مهارت های حرفه ای نیروی انسانی بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه 360 ساعت آموزش داده می شود. اختیارات مدارس غیردولتی باید مانند سایر قوا انتخاب و متعادل شود

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا