ابلاغیه سازمان نظام پزشکی درباره فعالیت مراکز درمانی خصوصی و مطب‌ها در نوروز

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی از ابلاغ این نهاد برای آماده سازی مراکز درمانی و مطب های ویژه پزشکی به منظور مشارکت در ارائه خدمات درمانی لازم در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

رضا لاری پور در گفت وگو با دکتر شیمیشی. وی با اشاره به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و لزوم آماده سازی واحدهای مختلف نظام سلامت برای ارائه خدمات لازم به مردم، تاکید کرد: پزشکان برای مشارکت در ارائه خدمات، بر درمان و پوشش بهینه خدمات سرپایی تاکید کردند. بیمارستان ها در عید

وی گفت: نظام پزشکی کل کشور با هماهنگی های لازم برای آمادگی اورژانس مراکز درمانی، عکاسی، آزمایشگاه ها و مطب ها، آمادگی های لازم برای مشارکت و همکاری خوب با دانشگاه های علوم پزشکی و شبکه های بهداشت و درمان آمادگی دارد. از شهرهایی که هدفشان ارائه بهترین خدمات در این ایام است.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های وزارت بهداشت به جز برخی از مراکز درمانی خصوصی، تمامی مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی باید دستورالعمل هایی را که سالانه در تعطیلات نوروزی صادر می شود رعایت کنند. . . همچنین متخصصان رشته های مختلف به ویژه شاغلان به اورژانس دسترسی مستقیم دارند، طبق برنامه انتقال در مراکز حضور داشتند و هر ساله بر دسترسی فوری به سایر متخصصان تاکید می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا