آغاز معاینات پزشکی زائران حج امسال/ ممانعت از اعزام مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از آغاز عملیات معاینه نام خدا گفت: با توجه به شرایط تاج در مورد دومی وضعیت حاج امسال اگر استرالیا دچار ناتوانی جسمی و یا بیماری های زمینه ای است که می تواند در قالب توسعه به کرونا در. در معرض خطر قرار می گیرد, حداقل یک سال شروع به اعزام خود را به ادعای خروج می شود.

دکتر طاهر صلح گفت و گو با یاهو! در حالی که با اشاره به سوفی در شرایطی که وضعیت حج امسال گفت: در این زمینه منتظر اعلام دولت سعودی ما هنوز هم در معنی و تجهیزات پزشکی ما ارسال استعمارگران در این وضعیت گفت: با توجه به هماهنگی برای انجام این کار با سازمان حج و زیارت با اعلام اسامی برخی از پزشکان تحت پوشش از طرف استانی مرکز پزشکی هلال احمر در این استان و ارسال دستورالعمل. عملیات آغاز امتحانات زائران از دو روز گذشته آغاز شد و همکاران ما از دو روز گذشته ممکن است شروع آزمون با توجه به دستورالعمل آنها منتشر شد ، آنها.

برقراری ارتباط دستورالعمل آزمون زائران پزشکان کاروان مطابق با شرایط کرونا

خروج از تمرکز افراد معلول و بیماران مبتلا به بیماری های زمینه ای

وی افزود: مفاد این سال در بیماری های زمینه ای ، قلبی_عروقی و ریه بیشتر است تاکید. ترجیحا با توجه به شرایط به وجود تاج همکاران ما در ابتدای تست ماژول. قرار داده و آن را با دقت بیشتری عمل است و شرایط خاص را در نظر بگیرید. دستورالعمل های خاص با توجه به شرایط کرونایی آنها در حال حاضر به رغم روسیه و رنج و ناتوانی جسمی و یا بیماری های زمینه ای که ممکن است در صورت ابتلا به جهت در خطر سقوط حداقل برای این سال از تمرکز خود را به مناسبت ممانعت به عمل می آید و افرادی که ارائه شرایط به آنها حرکت می کند. در میان زائران بود.

معرفی ۲۴۸ دکتر عملیات حج این سال است.

سلام حاکی از این است که پس از ۲۴۸ دکتر عملیات حج معرفی شدند,” او گفت: البته با توجه به توانایی کاروان در صورت افزایش ظرفیت کاروان های دیگر اضافه خواهد شد.

او در مورد سنگ های مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر-تزریق واکسیناسیون علیه مننژیت و آنفلوانزا برای زائران حج گفت: با توجه به پروتکل داده شد دستورالعمل های خاص برای تزریق واکسن وجود ندارد با توجه به سال قبل از عزل دستورالعمل حذف است که نیاز به تزریق واکسن مننژیت با توجه به که در گذشته من به همکاران در حال اجرا به محض اتمام آزمون از زائران و تایید استطاعت جسمی آنها به زائران اعلام کرد خواهد بود برای تزریق واکسن مننژیت مراجعه کنید.

سلام ادامه داد: در زمینه واکسیناسیون بر علیه آنفلوانزا شما باید ببینید شرایط چه می گذرد. البته در این زمینه دستورالعمل های جدید توصیه می کنند که خاص وجود ندارد. اگر چه مانند سال های گذشته آن است که توصیه می شود که افرادی که می توانند سیستم ایمنی بدن به گرفتن عکس. در همان زمان با توجه به اینکه در این سال HIV بیماران حاد ریه ها, سیستم ایمنی بدن, کمبود یک گروه از زائران هیچو غیره. در حال حاضر توصیه برای واکسن پنوموواکس که در سال های اخیر برای زائران به شما ارائه دهد. ما لازم نیست که به جز این مورد برای برخی از مردم است. در ضمن تزریق واکسن مننژیت به عنوان در سال گذشته یکی از الزامات تایید استطاعت جسمی زائران آن پیشنهاد شده است که یک خط دفاعی برای واکسیناسیون مراجعه کنید. جزئیات بیشتر از مقدار مننژیت و واکسن بهداشت سحر آنها را اعلام کرد اما این واکسن در حال حاضر در دسترس است و اگر مورد تایید استطاعت جسمی مهاجر می تواند در مراکز واکسیناسیون مراجعه به انجام.

عرضه تدریجی داروهای مورد نیاز به دلیل نقص نیست وضعیت حج این سال است.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ، وضعیت دپوی دارو و تجهیزات پزشکی در عربستان سعودی نیز گفت: مرکز پزشکی سازمان حج و دارو و تجهیزات مورد نیاز را به عربستان ارسال می کند بنابراین بسیاری از درختان کاج و در انگلستان در اختیار کاروان هیئت ما واقع شده است. ۸۰ تا ۸۵ درصد از پروتکل های پزشکی که در سال های گذشته. علاوه بر این در این سال به دلیل موضوع از تاج ، ترتیبات برای یک زمان خاص به خصوص در زمینه تامین و ارائه تجهیزات ایمنی مانند ماسک و تجهیزات مورد نیاز مانند یک فکر. البته با توجه به این که عربستان سعودی اعلام قطعی برگزاری حج, تاخیر مکرر هنوز وضعیت در مجموع این است که عرضه دارو در خرد کردن خرد کردن ساخته شده است که آمار و ارقام آن را نهایی طی دو هفته آینده که وضعیت نهایی این آمار مربوط به داروها و تجهیزات اعلام می شود اما این داروها و تجهیزات مورد نیاز به صورت تدریجی خرید, آماده سازی و بسته می شود.

سلام حاکی از این است که این تنظیم اولیه برای شرکت دارویی آماده و به زودی به عنوان لوازم بسته بندی آن شروع می شود. تاکید کرد: در این سال به طور معمول با توجه به دستورالعمل امتحانات ، افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای یا نقص سیستم ایمنی بدن و غیره. در این سال چون سلامت خود را به خطر ندارد. زیرا ممکن است این خطر است. در همان زمان بود که عربستان سعودی کشور رسما وضعیت حج کشورهای اسلامی به آنها اعلام اما هنوز اعلام نشده و منتظر خبر قطعی, عربستان سعودی, ما این را بعد از این پیام به اطلاع عموم می رسد.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا