۱۵ پروژه هفته دولت در لرستان به بهره‌برداری خواهد رسید

شیمیشی/لرستان معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 15 پروژه هفتگی دولتی در استان اجرا می شود.

دکتر علی فرهادی در سفر وزیر بهداشت به لرستان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تا پایان امسال حداقل 40 طرح بهداشتی و درمانی در استان اجرا می شود.

وی از افتتاح رسمی 15 پروژه استانی در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه ها در حوزه درمانی، بهداشتی و تجهیزاتی از جمله دستگاه سی تی آنکو و آنژیوگرافی دوم بیمارستان شهید مدنی خورماتو و سی تی است. .

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: این طرح با مساحت 70 هزار متر مربع و 81 میلیارد تومان اعتبار اجرا می شود.

فرهادی در خصوص وضعیت اخیر سه بیمارستان مهم لرستان گفت: در حال حاضر پروژه 515 تختخوابی در خورماتو، 250 تختخوابی در کوهدش و پروژه 250 تختخوابی در شهرستان دورود در حال ساخت است.

وی همچنین گفت: این سه طرح با سفر رئیس جمهور استانی به تصویب رسید و جزو اولین پروژه های دولت است و از سوی دیگر پروژه 515 تختخوابی خورماتو از وام بانکی در ماده معاف می شود. 56. علاوه بر آن، سه طرح مورد حمایت وزارت بهداشت از محل اصل 37 و کمک های این وزارتخانه برای تسریع در ساخت آنها قرار می گیرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: هفته گذشته حدود 40 میلیارد ماده 37 به این پروژه ها تزریق شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا