۱۵۰۰ میلیارد تومان بدهی انباشته شهرداری ساری است

شیمیشی/ مازندران فرماندار ساری گفت: 1500 میلیارد تومان بدهی انباشته شهرداری ساری است که متشکل از بدهی های پیمانکاران، بیمه کارکنان، اداره دارایی، تامین اجتماعی و دادگستری است.

محمد حسین قبادی 19 آذرماه در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری که با حضور نماینده شرع در مازندران برگزار شد، با بیان اینکه موانع و مشکلات جدی در مقابل شهرداری شهر ساری وجود دارد، گفت: و در این راستا سالانه بدهی شهرداری است: 450 میلیارد تومان بدهی شهرداری به پیمانکاران و 85 میلیارد تومان به بیمه کارکنان.

وی همچنین گفت: شهرداری ساری 170 میلیارد تومان به اداره دارایی، 485 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی، 250 میلیارد تومان به دستگاه قضایی برای پرونده های حقوقی بدهکار است که در مجموع 1500 میلیارد تومان به شهرداری ساری بدهکار است.

قبادی بیان کرد: در سال 1402 حدود 170 میلیارد تومان بابت بدهی قبلی تامین اجتماعی، 45 میلیارد تومان برای حمل زباله به آق قلا و 61 میلیارد تومان بابت بدهی دادگستری پرداخت شده است.

وی از برگزاری برنامه های فرهنگی زیادی توسط شهرداری ساری در سال جاری خبر داد و گفت: جشنواره بانوان متمدن، جشنواره شهدای زانتومان، روز ملی کودک، عزاداری حسینی برای شعر و هنر آیینی، هفته مازندران (کای پلا) و یاد و خاطره شهدا. شهرداری ساری را تعطیل کردیم.

فرماندار ساری بیان کرد: برای پروژه نیروگاه سوزاندن زباله ساری 285 میلیارد تومان اعتبار گرفته شد که در 72 ساعت گذشته 25 میلیارد تومان پول دریافت کرده و 150 میلیارد تومان نیز با اوراق دریافت خواهیم کرد. ما می توانیم این پروژه را در ماه های آینده اجرا کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه 86 هزار متر مربع در 186 نقطه با هزینه 30 میلیارد تومانی زیرسازی آسفالت شده است، گفت: 45 هزار متر مربع زیربنای آسفالت در 61 نقطه شهرستان انجام شد و پس از 6 سال حداقل آب رودخانه برداشته شد. تژان خفه شده است. ارزش

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا