گل‌محمدی باید بماند/ فدراسیون همه را به جان هم انداخت!

آفتاب نیوز:

علی پروین در حاشیه تمرین تیم بزرگسالان گفت: پرسپولیس خسته است چون سه روز به بازی ها مانده و این به وضوح در چهره بازیکنان دیده می شود. این مشکلاتی که به وجود آمده مانند کاهش امتیاز و سپس برگرداندن امتیاز، همه به فوتبال ما آسیب می زند. اگر می خواهید برش دهید، برش دهید و به آن بچسبید.

او همچنین گفت: فوتبال حرفه ای نیست؟ چگونه سقف تعیین کردند و چرا این قانون را ایجاد کردند؟ قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس را با تیمی مثل سپاهان یا فولاد چگونه مقایسه می کنید؟! این یک قانون “من آن را درست کردم” است. فدراسیون فوتبال مقصر است. چرا باید امتیاز اضافه یا کم کرد؟ بازی با مس را نگاه نکنید، الان می گویم پرسپولیس قهرمان می شود. این تیم از هر نظر خسته و کم انرژی بود.

کشیش نیروی انتظامی با انتقاد شدید از فدراسیون گفت: فدراسیون همه را به قتل رسانده و نشسته و تماشا می کند. دسترسی به وضعیت داوری؛ این همه دعوا بعد از تفنگ داور چیست؟ وقتی VAR آمد همه اعتراض کردند! فدراسیون باید کنار زمین را کنترل کند. حالا به بازیکنان نقل و انتقال دادند و بعد دستگیر شدند، چنین چیزی می شود؟ درآمد پرسپولیس و استقلال از کجا تامین می شود؟ یک ایده اساسی برای این دو تیم وجود دارد.

پروین درباره استعفای یحیی گل محمدی از مدیریت نیروی انتظامی نیز گفت: یحیی هم خسته است. باید بماند و تیم را قهرمان کند تا مردم را راضی کند. فوتبال فراز و نشیب هایی دارد اما هواداران پرسپولیس باید صبور باشند و از برابری تیم انتقاد نکنند. پرسپولیس قهرمان بلامنازع ایران است و هیچکس این واقعیت را نمی بیند و همه به گل محمدی و رضا درویش (مدیر پرسپولیس) حمله می کنند. این تیم مشکلی ندارد و فقط از نظر روحی خسته است.

دکمه بازگشت به بالا