کلاهبرداری در پوشش خرید و فروش خودرو در سایت‌های اینترنتی

شیمیشی/ مازندران مدیرکل انتظامی شهرستان «گلوگاه» از دستگیری کلاهبردار مجازی تحت عنوان خرید و فروش خودرو در سایت دیوار و شیپور خبر داد.

به گزارش شیمیشی، از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمود کلوانی” در خصوص این خبر اظهار کرد: افزایش تعداد کاربران فضای مجازی و سایت های خرید و فروش این فرصت را به سودجویان داده است تا به جنایت خود عمل کنند. فعالیت های اینترنتی انجام دهید و کاربران اینترنت را فریب دهد.

وی فاش کرد: پس از وقوع چندین فقره کلاهبرداری با پخش آگهی های خرید و فروش خودرو در سایت هایی مانند دیوار و شیپور و جلب اعتماد مشتریان، مبلغی را به عنوان هزینه ثبت نام از آنها دریافت می کرد و پس از آن هم اکنون پاسخگو بوده است. و در این راه تقلب کردند.

مدیر انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و فنی، متهمان کلاهبرداری که بیش از 100 میلیون تومان در این پرونده کسب کرده بودند، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

کولبر کلوانی به بازگرداندن پول های کلاهبرداری شده برای مالباختگان اشاره کرد و گفت: متهم که اهل یکی از استان های شمال شرق کشور است پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس راه گلوگاه به شهروندان توصیه کرد در صورت مواجه شدن با اینگونه آگهی ها، قبل از واریز وجه، آدرس و هویت آگهی دهنده را بررسی کرده و پس از تایید صحت موضوع اقدام کنند.

گروه‌های تبهکار شرکت‌های هرمی را در تنکابن نابود کردند

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از انهدام باند کلاهبردار شرکت های هرمی خبر داد.

سرهنگ “بهادر دیلمی” در تشریح این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت شرکت هرمی در این شهرستان، این موضوع در دستور کار نیروهای انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن نیز گفت: ماموران کلانتری چهاردهم پس از تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهرستان «شیرود» شدند.

سرهنگ دیلمی تصریح کرد: این افراد که در قالب یک باند 13 نفره برای یکی از شرکت های هرمی اقدام به تبلیغ و عضوگیری از استان های مختلف کشور می کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی همچنین بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

در شهر «سیمرگ» دستان پلیس ها با دستبند بسته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگیری 2 معدنچی خبر داد.

سرهنگ حصن اسدی اظهار داشت: با مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس و شکایت از وجود و اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش که در حال جنگ دسته جمعی و ایجاد تروریسم بین شهروندان هستند، این موضوع در دستور کار پلیس امنیت قرار گرفت. برای عموم آشکار شد.

وی همچنین گفت: با اجرای اقدامات پلیسی محل اختفای تروریست ها و گروهک های تروریستی شناسایی و پس از هماهنگی قضایی متهمان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از رسیدگی به پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ اسدی تصریح کرد: پلیس با هرگونه اقدام مجرمانه و نقض امنیت و امنیت عمومی برخلاف قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد.

برداشت غیرمجاز از حساب بانکی 300 شهروند بهشاری

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 2 متهم که با کلاهبرداری 30 میلیارد ریال بدون مجوز از حساب بانکی 300 شهروند برداشت کردند، خبر داد.

سرهنگ علی اکبر قلی پور در تشریح این خبر گفت: با گزارش چند مورد برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان به پلیس فتا این فرماندهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی همچنین گفت: با اقدامات اطلاعاتی و فنی و بررسی اموال مالباخته، این نمایندگی متوجه شد که تراکنش کارت بانکی تمامی اموال مالباخته از دستگاه کارتخوان یک واحد تجاری انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتای 2 نفر از اپراتورهای یک واحد تجاری را به اتهام استفاده از دستگاه اسکیمر و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد شناسایی و دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات فنی و تحقیقات نیروهای پلیس به ثبت نام و کپی کارت بانکی 300 نفر از شهروندان و برداشت غیرمجاز 30 میلیارد ریال از حساب آنها اعتراف کردند.

سرهنگ قالی پور همچنین گفت: متهمان پس از بررسی پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر به شهروندان توصیه کرد: هنگام خرید با کارت بانکی، کد کارت خود را وارد کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، سریعاً از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری عامل ناامنی و ناراحتی در سواحل «نور».

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری یکی از تبهکاران ایجاد ناامنی در سواحل آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد امینی با اعلام این خبر گفت: در پی انتشار اخباری مبنی بر اعمال مجرمانه فردی در یکی از سواحل شهر نور که موجب نگرانی شهروندان شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. پلیس.

وی همچنین گفت: ماموران پلیس با اقدامات علمی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و در یک عملیات ناگهانی با هماهنگی قضایی وی را بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور اعلام کرد: متهم پس از دستگیری به ظن اخلال در امنیت و امنیت عمومی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ امینی از همکاری و همراهی دستگاه قضایی از پلیس در مقابله با مخلان آرامش و امنیت عمومی قدردانی کرد و گفت: پلیس برای مقابله با ناامنی و جلوگیری از رفتن این افراد به جولان مصمم است.

10 تن دام در شهرستان نکا سرقت کردند

مدیرکل انتظامی شهرستان نکای از شناسایی و دستگیری یک کارگر و 2 کارگر مرغداری به ظن سرقت 10 تن خوراک پرندگان در آن واحد تولیدی خبر داد.

سرهنگ “قاسم عزیزی” گفت: پس از صحبت مدیر یکی از واحدهای تولید مرغ در شهرستان نکا مبنی بر سرقت لوازم دام، این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در اجرای این وظیفه با تحقیقات دقیق و اقدامات اطلاعاتی به یکی از کارگران مشکوک شدند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: در تحقیقات و تحقیقات از مظنون سرقت لب به اعتراف گشود و با در دست داشتن اسناد و مدارک موجود به سرقت 10 تن دام به ارزش 2 میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی همچنین گفت: در این رابطه 2 مظنون مالکسار نیز در تحقیقات این پرونده شناسایی و پس از دستگیری با تصمیم هیات قضایی به همراه متهم روانه زندان شدند.

سرهنگ عزیزی به گردانندگان واحدهای تولیدی و خدماتی استان توصیه کرد و گفت: ضمن پرهیز از به کارگیری افراد ناشناس و مشکوک، در محل کار خود با تجهیزات امنیتی و دوربین های مداربسته باز شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا