کشف بیش از ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در “آمل”

شیمیشی/ مازندران مدیر پلیس شهرستان عامل از کشف بیش از 28 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیمیشی از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین کیانمهر در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی در شهرستان عامل، موضوع مبارزه با مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار گرفت. استان مازندران و این دستور قرار گرفت.

وی همچنین گفت: با نتیجه تحقیقات پلیسی و تحقیقات میدانی، ماموران موفق به شناسایی متهمانی شدند که به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان می کردند.

مدیر پلیس شهرستان عامل با اشاره به اینکه همکارانش پس از هماهنگی قضایی متهم را در این عملیات ضربتی دستگیر کردند، تصریح کرد: در بازرسی از این سوداگر مرگ بیش از 28 کیلوگرم مواد مخدر و در این رابطه یک دستگاه خودروی سواری کشف شد. نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ کیانمهر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به دادگستری معرفی شدند، گفت: مبارزه با پدیده منفی مواد مخدر که مهمترین دلیل تخریب خانواده ها و منشا بسیاری از درگیری های اجتماعی است. ، نیاز به وحدت دارد. همکاری مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی.

در بابلسر 30 هزار متر مربع سواحل آزاد شد

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از حذف 30 هزار متر مربع از اراضی ساحلی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سید سیفر افزلی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای مصوبه شورای تامین شهرستان مبنی بر آزادسازی دریای سنگچین، 3 هکتار از اراضی حاشیه این ساحل با حضور نیروهای انتظامی حذف شد.

مدیر پلیس شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه این طرح به صورت مشترک بین نیروی دریایی، اداره منابع طبیعی و شهرداری و با حضور دادستان اجرا شد گفت: اراضی دریایی آزاد شده توسط مردم اصیل ساماندهی و ارائه شد. به عموم مردم.

سرهنگ “سید جعفر افضلی” از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه خبر مبنی بر ساخت و ساز غیر مجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و استفاده نادرست از منابع طبیعی از طریق سامانه 110 اطلاع دهند.

آزار و اذیت در فریدونکنار

مدیر پلیس شهرستان فریدونکنار از دستگیری 5 فرد مسلح و عاملان تیراندازی و درگیری در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن هاشم پور درباره این خبر گفت: در پی گزارش های دریافتی از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر خشونت، ناتوانی شهروندان، تیراندازی و نزاع تعدادی از سرهنگ ها در منطقه صفایی فریدون، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. افسران پلیس امنیت عمومی شهر فریدونار برقرار شد.

وی همچنین گفت: با تشکیل تیم های عملیاتی و انجام اقدامات پلیسی; مخفیگاه متهمان غارتگر شهرستان بابلسر شناسایی شد.

سرهنگ هاشم پور تصریح کرد: در عملیاتی ناگهانی 5 نفر توسط ماموران برهم زننده امنیت و امنیت عمومی شهرستان های بابلسر و فریدونکنار دستگیر شدند.

مدیر پلیس فریدونکار از یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی ادوات غیرمجاز متخلفان از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات شدند.

رفع تصرف اراضی کشاورزی بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از تخریب ساختمان های غیر مجاز و آزادسازی 3 قسمت از زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی اکبر قلی پور” با اعلام این خبر گفت: در پی ساخت و ساز ساختمان های غیرمجاز و تغییر مصالح کشاورزی در بهشار این موضوع در دستور کار ماموران پلیس یازدهم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشار نیز گفت: پس از حل و فصل قضایی با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی این شهرستان نسبت به تخریب دیوارها و ساختمان هایی که در این اراضی احداث شده بود اقدام شد.

سرهنگ قالی پور از آزادسازی 3 زمین کشاورزی در این عملیات خبر داد و از شهروندان خواست هرگونه اخباری مبنی بر ساخت و ساز غیر مجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی، ملی و سوء استفاده از منابع طبیعی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

دستگیری یکی از اخلالگران امنیت و امنیت اجتماعی در ساری

مدیرکل انتظامی شهرستان ساری از دستگیری یکی از اخلالگران امنیت و امنیت اجتماعی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عبدالله حسن زاده” درباره این خبر توضیح داد: با توجه به قدرت نمایی و حمل سلاح سرد، درگیری و ایجاد رعب و وحشت با شهروندان توسط یکی از نیروهای مسلح سطح، تصمیم تحقیقات ویژه در این خصوص اتخاذ شد. کار پلیس کلانتری 11 این شهرستان مستقر شد.

مدیر پلیس شهرستان ساری گفت: ماموران مرکز یازدهم پلیس آگاهی شهرستان ساری پس از هماهنگی های قضایی و تحقیقات میدانی متهمان را شناسایی و با یک عملیات قوی دستگیر و در بازرسی از آنها انواع سلاح سرد و مقداری قبضه کردند. مشروبات الکلی کشف شد. مالاوی.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: امنیت و آرامش عمومی خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد به هر نحوی تخلف کند از این طریق تخلف خواهد کرد. . آنها با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو هستند.

در “نوشهر” اعضای باند به اتهام تهیه فیش های جعلی دستگیر شدند.

رئیس پلیس Police شهرستان نوشهر هویت 3 باند جعلی جذب نیرو که از طریق این اپلیکیشن اقدام به فریب شهروندان می کردند را فاش کرد.

سرهنگ “علی اکبر درویشی” اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از طریق حساب های جعلی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی همچنین گفت: ماموران پلیس فتای در تحقیقات اولیه متوجه شدند متهم پس از مراجعه به مغازه ها، تقاضای مواد غذایی، لوازم منزل و… کرده است. و با ارائه فیش بانکی جعلی بر روی تلفن همراه خود مدعی شدند که این پول از آنها گرفته شده است. اما پس از چند ساعت متوجه شد که پول به حساب آنها واریز نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر ادامه داد: ماموران پلیس فتای با اقدامات فنی و شگردهای ویژه پلیسی توانستند 3 کلاهبردار اعضای یک گروه را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

میانجی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری 700 میلیون دلاری از هفت شهروند در شهرستان نوشهر اعتراف کرد، گفت: اعضای این باند پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ “علی اکبر درویشی” از شهروندان خواست همواره سامانه پیامکی حساب های بانکی خود را فعال کنند تا با دریافت پیامک از بانک مربوطه از عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا