کدام مشاغل باید اظهارنامه مالیاتی ارائه کنند؟

به گفته مقامات سازمان امور مالیاتی کشور ، صاحبان مشاغل به روز نیستند تا اظهارنامه مالیاتی را ارائه دهند و این کار برای مدت طولانی انجام نمی شود؛ بنابراین باید بدانیم که کدام تجارت باید برای اظهارنامه مالیاتی اقدام کند.

به گزارش شیمیشی ، با توجه به شیوع کورو ویروس در آن کشور ، سازمان امور مالیاتی اقدامات و تدابیری را علیه ویروس انجام داده است که بیشتر آنها در حدود “ثبت مالیات” فعالیت می کنند. تشکیل پرونده های مالیاتی تمدید چشم پوشی برای ارائه اظهارنامه های مالیاتی ، لغو اختلافات هیئت منصفه ، تمدید چشم پوشی از پرداخت مالیات است. گروه های اقتصادی تا پایان ماه می امسال تمدید شدند.

در همین حال ، انتقاد در عملکرد مؤسسه مالیاتی به حدی رسیده است که برخلاف اقدامات دیررس مالیاتی ، مالیات ها باید عذرخواهی شوند تا بتوانند به طور مؤثر با مشاغل کرونری برخورد کنند.

پیش از این مالکان مشاغل پس از خردادماه امسال مجبور به ارائه اظهارنامه مالیاتی بودند که از اواخر مردادماه امسال با تمدید دو ماهه به دلیل عزیمت تاج به دلیل بی نظمی مالیاتی موکول شده است. بوده است؛ بنابراین ، طبق قانون امروز (شنبه ، اول شهریور) برای معرفی مالیات بر افراد طبیعی الزام قانونی وجود دارد.

فرم بازده مالیات تجاری چیست؟

بنابراین تا پایان امروز صاحبان مشاغل این فرصت را دارند که اظهارنامه مالیاتی خود را از طریق وب سایت سازمان امور مالیاتی به نشانی baca.gov.ir ارسال کنند و در صورت عدم پرداخت پیش زمینه ، از هر شخص حقوقی مجوز قانونی و گواهی دریافت می کنند. مستقل بمانید

فرم های بازپرداخت مالیاتی برای دارندگان مشاغل گروه های مختلف معمولاً شامل اطلاعات هویتی افراد فوق می باشد که می تواند شامل فاکتور و اطلاعات محل ، پروانه فعالیت اقتصادی ، درآمد مالیاتی ، هزینه های دادگاه ، شناسایی در ابتدای و پایان دوره ، فاکتور باشد. موجودی سود و زیان ، واردات و صادرات کالا و خدمات ، اطلاعات شریک ، اطلاعات بانکی مربوط به فعالیت تجاری ، صورت درآمد و هزینه (اطلاعات مربوط به خرید و فروش چیزها و هزینه ها و هزینه های مربوط به آن) اطلاعات مربوط به املاک و فعالیت های مربوط به فعالیت تجاری هزینه ها (اطلاعات در مورد خرید و فروش اقلام و کارهای مرتبط و هزینه ها).

کدام شغلها باید اظهارنامه مالیاتی ارائه دهند؟

براساس قانون ، صاحبان مشاغل براساس نوع و حجم فعالیت به سه گروه تقسیم می شوند و موظف به عقب نشینی هستند. گروه اول شامل مشاغلی بود که فروش کالاها و خدمات سال گذشته یا 10 برابر درآمد مشمول مالیات (قبل از پرداخت) را شامل می شد. ) با توجه به آخرین بلوک مالیاتی (کل و کل) عملکرد سال 1391 و بعد از آن ، که از پایان ژانویه سال قبل از آغاز سال مالیات اعلام شده است ، هر یک افزایش سه میلیارد در ماه است.

همچنین مشاغلی که سهم کل فروش املاک و تاسیسات در سال گذشته یا ده برابر درآمد است که درآمد نهایی مالیات (قبل از کسر مالیات) با توجه به ارزش آخرین عملکرد مالیاتی (موفقیت کل و کل) در سال 1391 و پس از آن پایان ژانویه هیچ مالیاتی قبل از آغاز سال اعلام نشده است. هر کدام بیش از یک میلیارد و سه میلیارد دلار ارزش دارد که در گروه دوم و مالیات کسانی که نه در گروه اول و دوم هستند و نه در گروه سوم محاسبه می شود محاسبه می شود.

علاوه بر این ، افراد زیر ، صرف نظر از تعداد فعالیت های خود ، از نظر انجام وظایف مندرج در قوانین فوق به عنوان اولین گروه مالیاتی در نظر گرفته می شوند.

1- دارندگان کارت ویزیت (واردکنندگان و سرمایه گذاران)

2- صاحب کارخانه ها و واحدهای تولیدی و بهره برداران معدن با مجوز نصب و مجوز استفاده از وزارتخانه ذیربط

3- صاحب هتل های سه ستاره و بالاتر

4- دارندگان مهمانخانه ها ، بیمارستان های زایمان ، کلینیک های تخصصی

5- انتقال صاحبان مشاغل

6- فروشگاه های زنجیره ای با مجوز فعالیت از وزارت مربوطه

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا