ترندهای کسب و کارعمومی

چطور کنکوری درس بخوانیم؟

از روزی که مشاوره برای دانش آموزان کنکور را شروع کردیم، هدف ما این بود که با صرف حداقل زمان و انرژی به دانش آموزان کمک کنیم تا بهترین نتیجه را بگیرند. در ابتدا بسیاری از مدعیان رسیدن به این هدف خندیدند. وقتی دانش آموزی در کنکور شرکت می کند با مطالعه متوسط ​​5 ساعت در سال می توانیم رتبه زیر 1000 را کسب کنیم، خیلی ها فکر می کردند که این فقط برای جذب دانشجو است. . اما به لطف خدا نتایجی که در این سال ها به دست آوردیم گواه ادعای ماست.

کارایی در روشی که برای شما برنامه ریزی و تحقیق می کنیم بسیار مهم است. برای اینکه اهمیت ما را درک کنید، یک مثال ساده می زنیم: می دانیم که برای بسیاری از دانش آموزان، 10 ساعت مطالعه عجیب نیست. اما این آمار را هم به شما می گوییم که راندمان مطالعه بسیاری از دانش آموزان چیزی حدود 20 درصد است! در نتیجه دانش آموزی که روزانه 10 ساعت با بازدهی 20 درصدی مطالعه می کند، مانند مطالعه 2 ساعت در روز است. وقتی به دانش‌آموزان خود می‌گوییم اگر بخواهید می‌توانید روزی 5 ساعت مطالعه کنید، اما چون قبل از آن مطالعه و برنامه‌ریزی درست را به آنها آموزش می‌دهیم، می‌دانیم که حداقل مهارتشان 70 درصد است که بعد از ضرب کردن راندمان در هر ساعت مطالعه می تواند حداقل 3.5 ساعت باشد … این بیشتر از ساعت مطالعه مفید دانش آموزی است که 10 ساعت در روز مطالعه می کند!

بنابراین اولویت ما کارایی است. کارایی که تنها با افزایش کیفیت مطالعه به دست می آید. برای این کار ممکن است مشکلات زیادی را متحمل شوید. سختی هایی که به خصوص در روزهای اول بسیار بیشتر است. زیرا هر دو میزان کاری که باید در روزهای اول انجام دهید، زمانی که ترک عادت های قدیمی در روزهای اولیه کار دشوار است بیشتر است، اما برای همه این سختی ها دلیل خوبی برای گوش دادن داریم:

رقابت فرآیندی است که به طور متوسط ​​یک سال و حداقل 6 ماه طول می کشد. قهوه ای مجموعه ای از عادات است که بسیاری از مردم برای اولین بار در زندگی خود آن را درک می کنند. وقتی اکثر مردم در این موقعیت قرار می گیرند، شروع به نوآوری می کنند و راه هایی را انتخاب می کنند که قبلاً هیچ کس انجام نداده و حتی با آنها مشورت نکرده است. بقیه با اقوام و آشنایان مشورت می کنند و راه خودشان را می روند. با این حال می خواهیم بگوییم در ابتدای این سفر، هر فردی عادت هایی دارد که قبلاً نمی دانسته و عادت به این عادت ها برایش سخت است. پس چقدر خوب است که تکنیک های به اصطلاح کنکور را از افرادی که سال ها در این زمینه تجربه دارند و نتایج خوبی کسب کرده اند یاد بگیریم.

ما این اطلاعات را به صورت رایگان در دسترس قرار داده‌ایم و حتی برای مردم شهرهای دورافتاده و محروم به آن دسترسی پیدا کرده‌ایم. پس شک نکنید و مقاله زیر را بخوانید. حاصل تجربه چندین ساله ما است و با روش های مطالعه غیر استاندارد و عجیب می تواند به بسیاری از دانشجویان در مطالعه یا انتخاب رشته کمک شایانی کند.

در این مقاله می خواهیم یک روش استاندارد و صحیح مطالعه را به شما آموزش دهیم. این مطلب را همراه با مقاله برنامه ریزی حتما بخوانید. زیرا روش های آموزشی صحیح تنها با برنامه ریزی صحیح می تواند بهره وری شما را تا حد باورنکردنی افزایش دهد.

اولین سوالی که مطرح می شود این است که از چه منابعی، با چه کیفیتی و به چه صورت مطالعه کنیم؟

روزی که برای اولین بار مطلبی را می خوانید، در مقایسه با سطح کنکور، ممکن است چیز زیادی در مورد آن ندانید یا چیز دیگری. بنابراین، ما سه مرحله اصلی را طراحی کرده‌ایم که می‌توانید حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد مطالب را یاد بگیرید. در مقایسه با مقدار زمانی که برای آن می گذارید (شاید حداکثر 3-4 ساعت برای یک فصل 15-20 صفحه ای) آماده سازی افتضاحی است.

این موارد را در وب سایت محمدرضا پوردستمالچی بخوانید.

دکمه بازگشت به بالا