ترندهای کسب و کارعمومی

چرا از پنجره دوجداره صدا میاد؟

صدای عبور از یک پنجره دوجداره غیر استاندارد را می توان به عوامل مختلفی نسبت داد. ممکن است پنجره شما از پنجره های دوجداره غیر استاندارد کارخانه ای استفاده کند یا پنجره شما از لولاهای غیراستاندارد استفاده کند و صدا از پشت لولاها بیاید و یا در نصب پنجره شما مشکلی پیش آمده باشد. اولین قدم این است که ببینید صدا از کجا می آید.

برای آزمایش و پیدا کردن علت عبور صدا از پنجره دوبل خود، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

1- ممکن است از پنجره صدا بیاید: برای تست، گوش خود را به سمت پنجره ببرید و اگر صدا از پنجره می آید، بدانید که مشکل از عدم چیدمان است. فضای باز البته اگر در پنجره upvc شما از لولاهای معمولی استفاده شده باشد، چاره ای جز تعویض پنجره با پنجره دیگری ندارید، زیرا لولاهای معمولی قابل تعمیر نیستند. اما اگر پنجره دوجداره شما از لولاهای قابل تنظیم استفاده می کند، می توانید از کلید آلن برای تنظیم دهانه استفاده کنید. در قسمت پایین پنجره روکشی در قسمت پایین رینگ تعبیه شده است که با برداشتن روکش از روکش به راحتی می توانید پنجره خود را تعمیر کنید و یا با واحد خدمات فروش کارخانه سازنده پنجره تماس بگیرید. در بیشتر موارد، مشکلات ورودی صدا را می توان با عیب یابی ساده حل کرد.

دلیل عبور صدا از پنجره دوجداره

لولا قابل تنظیم
لولا معمولی

صدای عبور از پنجره دوجداره بسیار مهم است و دلیل اصلی آن می تواند عدم راهنمایی مناسب در هنگام خرید یک شرکت عرضه کننده پنجره دوجداره باشد. مشاوره صحیح این است که با مراجعه به محل و بررسی نیازها و نیازهای مشتری و بررسی سطح سر و صدا در منطقه بهترین معامله را به مشتری ارائه دهید. ممکن است سطح سر و صدا در منطقه شما زیاد باشد یا حساسیت مشتریان به نویز بسیار زیاد باشد.

2- ورودی دوم صدا می تواند شیشه دوجداره باشد، اگر گوش خود را روی شیشه دوجداره قرار دهید و متوجه شوید که منبع صدا از شیشه دو جداره است، احتمال 100% وجود دارد، متاسفانه شیشه دوجداره شما می باشد. استاندارد نیست ، از شیشه حرارتی تولید شده در کارخانه. گاز آرگون استفاده می شود. در این صورت باید شیشه عایق را تعویض کنید و از شیشه عایق استاندارد با یک جداره 6 میلی متر و دیوار دیگر 4 میلی متر استفاده کنید و فاصله این دو شیشه 12 میلی متر است. استفاده از شیشه دوجداره غیر استاندارد باعث ایجاد تراکم در پنجره دوجداره می شود.

علت نشت صدا از پنجره های دوجداره چیست؟

3- نصب و اندازه گیری نادرست و تزریق ناکافی فوم پلی یورتان. اگر منبع صدا در کنار لبه پنجره یا پشت لبه پنجره یو پی وی سی قرار دارد و متوجه شدید هوای سرد از آنجا وارد می شود، دلیل آن نصب بد است. عدم استفاده از فوم پلی اورتان در هنگام نصب؛ در هنگام ساخت پنجره ها فرض بر این است که عرض و ارتفاع پنجره ها 8 میل است و فضاهای 4 میل طرفین پنجره ها باید با فوم پلی اورتان پر شود تا پنجره ها کاملا عایق شوند.

بیشتر بدانید: ماشین حساب آنلاین قیمت پنجره دوجداره

چرا صدا از پنجره دو جداره عبور می کند؟

ممکن است اندازه گیری های ساخت پنجره شما با دقت کافی صورت نگیرد و پنجره در قاب و محل نصب عریض باشد و فضای زیاد اطراف قاب پنجره بتواند محل آسانی برای ورود صدا باشد.

4- عدم هدایت صحیح: مهمترین و اصلی ترین دلیل عبور صدا از پنجره های دوجداره عدم راهنمایی مناسب در هنگام خرید از عرضه کننده پنجره دوجداره می باشد. مشاوره مناسب این است که با مراجعه به محل و بررسی نیازها و درخواست های مشتری و بررسی میزان آلودگی صوتی آن مکان بهترین پیشنهاد را به مشتری ارائه دهید. این امکان وجود دارد که میزان آلودگی صوتی محیط شما زیاد باشد و یا حساسیت مشتریان شما نسبت به صدا بسیار زیاد باشد در این صورت پنجره های دوجداره معمولی با 6-4 قطعه شیشه پاسخ خوبی به مشتریان خانگی نخواهند داد. کنار بزرگراه یا مدرسه و پنجره های خاص با شیشه سه جداره و ترکیبات خاص به مشتریان ارائه شود. همه این نکات به اطلاعاتی که از مشتریان خود دریافت می کنیم برمی گردد. به طوری که محصول نهایی محصولی باشد که نیازهای مشتریان را برآورده کند

علت عبور صدا از پنجره های دوجداره پی وی سی

همانطور که در بالا خواندید می توان نتیجه گرفت که تمامی پنجره های دوجداره عایق صدا نیستند و اگر نکات فنی در تولید پنجره های شما رعایت نشود صدا به راحتی از پنجره های دوجداره عبور می کند. و مهم ترین نکته این است که با بررسی میزان ورودی صدا، بهترین نوع و مناسب ترین نوع پنجره دوجداره را به مشتری معرفی کنید تا نیاز مشتری را برطرف کند.

رفرنس: خرید درب و پنجره دوجداره در کرج

دکمه بازگشت به بالا