حوادث

مردم به شهرهای شمالی کشور سفر نکنند

فت Ifre:

محمدعلی علی محسنی بندپی اظهار کرد: این ایده که تاج در طی چند سال آینده یک بیماری محسوب می شود ، باید با آن زندگی کنیم و از آن مراقبت کنیم. در وهله اول باید از سفر و جلسات اجتناب شود. اگر بنا به دلایلی مجبور شویم به سفر و یک جلسه برویم ، این جلسه نباید از 10 نفر تجاوز کند و فاصله اجتماعی باید رعایت شود. استفاده از ماسک و نوشیدنی نیز لازم است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با تأکید بر لزوم نظارت بر پروتکل های بهداشتی ، عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: “سازگاری با انزوای اجتماعی و جلوگیری از پروتکل.” خلق كردن. با مقایسه اوضاع کشورمان با ایتالیا ، به این نتیجه رسیدیم که طی یک دوره در ایتالیا ، روزانه 850 نفر بر اثر بیماری انسداد قلبی درگذشتند و تعداد بسیار کمی هم داشتیم. امروز ، تعداد کشته شدگان در ایتالیا از 5 کاهش یافته است و در کشور ما این تعداد افزایش یافته است. . نگرانی این است که در مرحله سوم ، شاهد گسترش چشمگیر در کشور خواهیم بود.

نماینده نوشهر: مردم نباید به شهرهای شمالی کشور بروند

نماینده نوشهر در خصوص وضعیت استان مازندران اظهار داشت: بیش از 80 درصد از شهرهای استان مازندران به رنگ قرمز و زرد هستند ، بنابراین از مردم می خواهیم که از جاده های مجاور دوری کنند تا فشار زیادی به کارکنان پزشکی وارد نشود. درست است که شمال یکی از جالب ترین مناطق گردشگری است ، اما نباید در این زمان به شهرهای شمال کشور بروید تا از شیوع تاج جلوگیری شود و از این ویروس نمانید.

دکمه بازگشت به بالا