پیش بینی اعتبار۱۵۰میلیاردی حوزه فناوری سازمان ثبت احوال برای۱۴۰۳/هوشمندسازی تمام امور ثبت احوال

رئیس موسسه مذکور کشور از پیش بینی بیش از 150 میلیارد تومان برای حوزه فناوری این موسسه در سال آینده خبر داد.

به گزارش شیمیشی، هاشم کارگر در مراسم شناسایی شهید فخری زاده به مناسبت گرامیداشت روز ثبت احوال اظهار داشت: سازمان ثبت احوال امروز خدمات مختلفی را به شهروندان ارائه می کند و سعی کرده است در جهت هوشمندسازی و الکترونیکی شدن این خدمات گام بردارد. بدون شک در صورت کمبود خدمات سازمان ثبت احوال، بسیاری از آژانس ها خدمات خود را ارائه نمی دهند.

وی همچنین گفت: در سازمان ثبت احوال هوشمندسازی تمامی فعالیت ها و اجرای سازمان هوشمند با جدیت برنامه ریزی شده و این راه در حال پیگیری است. با وجود تمام کاستی ها در موارد مختلف، ما به سمت هوشمندی رفتیم و در سال گذشته نمونه های زیادی به نتیجه رسید که نشان از تلاش سازمان برای پیاده سازی هوشمندی دارد.

وی ادامه داد: پنج شورا در داخل سازمان ثبت احوال ایجاد کرده ایم که جلسات هفتگی تشکیل می دهند و علاوه بر برنامه ریزی وظایف و وظایف سازمان و بررسی نقاط ضعف، قوت، فرصت ها و تهدیدها و همه این تلاش ها را انجام می دهند. آن را تحت اطلاعات به عنوان هدف سازمان در نظر گرفته شده است.

رئیس موسسه فوق الذکر کشور با تاکید بر اینکه در سال 1401 اعتبار حوزه فناوری در این موسسه 9 میلیارد تومان بوده است، گفت: کوچک بودن این اعتبار بر همگان آشکار است. اما با تلاش مضاعف همکاران اقدامات بسیار موثری انجام شد و برای سال 1403 این اعتبار بیش از 150 میلیارد تومان برآورد شده است.

به گفته وی، برای سال 1401 مبلغ 480 میلیارد تومان برای درآمد سازمان مذکور پیش بینی شده بود که این رقم در سال 1402 به 850 میلیارد تومان افزایش یافت و برای سال آینده نیز پیش بینی 2000 میلیارد تومانی پیگیری می شود که محقق خواهد شد. . همه این اهداف همکارانم کار بیشتر در نهاد عمرانی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا