پوشیدن هرگونه لباس آستین کوتاه از امروز ممنوع!

از امروز پوشیدن لباس ممنوع!

یک متخصص پوست استفاده از لباس زیر در روزهای گرم سال را که باعث تماس مستقیم نور خورشید با پوست می شود و خطرات زیادی برای پوست به همراه دارد، ارزیابی کرده است.

به گزارش بارنا؛ دکتر الیاس سلیمی متخصص پوست درباره روش های مراقبت از پوست در روزهای گرم سال گفت: در فصول گرم سال معمولا نور خورشید شدیدتر می شود و در نتیجه آسیب به پوست جدی تر می شود. پس مردم باید در این روزهای سال مراقب باشند مراقب پوست خود باشید.

وی همچنین بیان کرد: مهم ترین نکته برای محافظت از پوست، پوشاندن آن در برابر نور خورشید است، بنابراین توصیه می شود در این روزهای گرم سال همه لباس های بلند بپوشند.

سلیمی بیان کرد: بسیاری از آقایان این روزها لباس زیر می پوشند که در برابر نور خورشید به پوست آنها آسیب می رساند و حتی خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش می دهد، بنابراین لازم است از پوشاندن تمام قسمت هایی از پوست که در معرض نور خورشید است خودداری کنند. و لباس های بلند بپوش

این متخصص پوست یادآور شد: البته لباس هایی که در این فصل از سال استفاده می شود باید نخی و رنگ های روشن باشد تا بدن گرم نشود.

سلیمی گفت: در خصوص پوست سر به ویژه برای مردان مبتلا به طاسی، پوشیدن آن در معرض نور خورشید توصیه می شود. وی همچنین گفت: استفاده از کلاه به افرادی مانند کشاورزان، کارگران و حتی کوهنوردانی که فعالیتشان در معرض نور خورشید است اکیدا توصیه می شود.

این عضو دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرماشان درباره مراقبت از پوست صورت نیز گفت: برای محافظت از پوست صورت استفاده از کرم های ضد آفتاب در این روزهای گرم سال بیش از هر زمان دیگری ضروری است و افراد باید پوست خود را به خوبی بپوشانند. .

وی همچنین گفت: در این روزهای گرم سال توصیه می شود بیشتر از محصولات و محصولات مرطوب کننده استفاده شود که بتواند از رطوبت پوست محافظت کند.

سلیمی در خصوص محافظت از پوست دست گفت: استفاده از ضد آفتاب برای دست ها توصیه می شود. استفاده از دستکش های نخی سفید نیز گزینه خوبی برای محافظت از پوست دست ها به خصوص برای رانندگان است.

این متخصص پوست در پایان پیشنهاد کرد: افراد از ساعت 12 تا 16 از منزل خارج نشوند و تا حد امکان در مکان های سرپوشیده بمانند.

دکمه بازگشت به بالا