پایان جدال بر سر ذرت‌های آلوده

رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه پاکسازی غلات مطابق با استاندارد 24 تا 48 ساعت به طول می انجامد ، در مورد آخرین وضعیت گندم آلوده گفت: با تنظیماتی که انجام شده ، بقیه گندم های آلوده از کشور خارج می شوند و چیزی شبیه “ما گندم کثیف نداریم.”

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با شیمیشی اظهار داشت: انبار اقلام اخیر در گمرک هیچ ارتباطی با استاندارد ندارد و سازمان ملی استاندارد پس از انتخاب عنوان سال توسط مقام معظم رهبری ، بسته حمایتی را برای واردات کالا اعلام کرد ، به خصوص مواد اولیه و شرایطی فراهم شده است که تمیزکاری آنها در کمترین زمان انجام شود ، یعنی طبق اعلام سازمان بین 24 تا 48 ساعت.

وی افزود: دسترسی به تئاترهای نظافت مواد اولیه به ساده ترین روش انجام شده و در عین حال نظارت بر ظروف به طور جدی انجام می شود. بنابراین ، سازمان ملی استاندارد مشکلی در پاکسازی بی نظمی ندارد.

رئیس سازمان ملی استاندارد در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت گندم های آلوده گفت: با اصلاحاتی که انجام شد ، بقیه گندم های آلوده از کشور خارج می شوند و دیگر مانند گندم های آلوده در کشور نخواهیم بود.

وی افزود: با نظارت ، این محموله به کشورهایی منتقل می شود که استاندارد آنها با استاندارد ایران متفاوت است و کسانی که متقاضی این بار هستند یا می خواهند آن را به مواد دیگر منتقل کنند.

گردو محصولی است که برای مصرف دام و انسان در محصولاتی مانند گردوی فله مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت مصرف گردوی آلوده توسط حیوانات لبنی و چاقی ، شیر و گوشت حیوانات نیز به آن سموم آلوده می شود.

گلو آلوده چه شد؟

داستان این میخچه ها به سال 2016 برمی گردد ، زمانی که حدود 120،000 تن ذرت در بندر (مام (RA)) برداشت شد و از طریق آزمایش های متعدد توسط سازمان ملی استاندارد ، وجود سم آفلاتوکسین بالا در این محموله اثبات شد و هیچکدام سرانجام ، سال گذشته ، نیره پیروزبخت ، رئیس سابق سازمان ملی استاندارد ، اعلام كرد كه رئیس جمهور دستور توقف واردات گندم آلوده به كشور و اقدامات قانونی علیه متخلفان را صادر كرده و دستور صادر شده است. به طوری که در صورت تخریب ، امکان بازگشت وجود ندارد.

اما وضعیت نابودی یا بازگشت این کامیون ها برای مردم مهم بود وقتی که در نوامبر سال گذشته ، نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی – در یک برنامه تلویزیونی گفت که در مجموع 500000 تن موجود است گندم در استان خوزستان. 350 هزار تن ، استاندارد مورد تأیید وزارت بهداشت و سازمان ملی استاندارد ، اما طبق آزمایشات 140 هزار تن از این گیاه به سم آفلاتوکسین آلوده است که هنوز هم ذخیره می شود. در embaran. اما سازمان ملی استاندارد ایران ، گمرک و وزارت کشاورزی بیانیه مشترکی صادر کردند و کیفیت و سلامت 350،000 تن گندم را قبل از ورود آن به کشور توسط سه مقام موسس اعلام کردند: سازمان ملی استاندارد ایران ، وزارت بهداشت و سازمان آموزش پزشکی. دامپزشک تحت نظارت و تأیید قرار می گیرد و سپس توضیحات لازم برداشته می شود.

سال گذشته نیز گمانه زنی ها در مورد تبدیل مردم مصر به الکل به ثمر نشست.

دو سال پیش ، سازمان املاک و مستغلات اعلام کرد که پیش بینی کرده بود با فروش این ذرت ها به کشورهای غیر همسایه ، امکان بازگشت این محموله به ایران کاملاً از بین خواهد رفت ، حداقل نیمی از ارز خارجی برای خرید به ایران بازمی گردد. این محموله ها

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا