وزیر کار با هدف بررسی تخصصی موضوعات حوزه کار و اشتغال وارد هرمزگان شد

شیمیشی/ هرمزگان همزمان با دومین سفر ابراهیم رئیسی به استان هرمزگان، وزیر تعاون و امور اجتماعی به همراه جمعی از اعضای هیئت دولت وارد شهرستان بندرعباس شد.

سید سلطان مرتضوی با استقبال مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی استانداری هرمزگان و مدیران دستگاه های مرتبط امروز (12 بهمن ماه) وارد شهرستان بندرعباس شد.

مرتضوی در این سفر دو روزه علاوه بر بازدید از کارخانه تن ماهی، شرکت تعاونی فرش دستی، پالایشگاه بندرعباس و شرکت فولاد صبا، در جلسه افتتاحیه بیمارستان کودکان، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی شرکت کرد. و شورای هماهنگی مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزیر کار همچنین آخرین روند کاهش نرخ بیکاری استان و اجرای طرح های توسعه هرمزگان را در شورای اداری استان هرمزگان با حضور رئیس جمهور تشریح کرد.

در سفر 2 روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان هرمزگان، 132 پروژه در قالب 22 بسته با قیمت 1500 میلیارد ریال اجرا و 385 پروژه نیز با اعتبار برای ساخت تامین می شود. از 385 پروژه 1.600.000 میلیارد ریال نیز آغاز خواهد شد.

سید ابراهیم رئیسی دوازدهم و سیزدهم بهمن ماه در شهرستان هرمزگان حضور خواهد داشت و جدا از بررسی روند پیشرفت و اجرای مصوبات دور اول، با نخبگان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم دیدار خواهد کرد. در اولین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به هرمزگان در سوم دی ماه سال 1400 بیش از 400 هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات در قالب 180 مصوبه برای استان هرمزگان تصویب شد.

در این سفر کابینه وزرا و تعدادی از معاونان نیز در کنار رئیس جمهور هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا