وزارت اقتصاد در برخی عرصه‌ها ورود جدی و موثری داشته است

شیمیشی/زنجان نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در شورای اسلامی با بیان اینکه در برخی حوزه ها وزارت اقتصاد مداخله جدی و موثری انجام داده است، گفت: این اقدامات در قانون اشتراک در نظر گرفته شده است و به طور کلی می توان گفت: که تصویب و اجرای قانون اشتراک یک انقلاب بود.

حجت الاسلام حسن شوسی (پنجشنبه 25 آذرماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در تالار پیامبر اعظم استان زنجان برگزار شد، گفت: جایگاه خوبی نسبت به دولت قبل در بسیاری از شاخص های اقتصادی. مشکل بی‌ثباتی بانک‌ها بهبود یافته و دولت نیز در زمینه نقدینگی اقداماتی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه وزارت دارایی در برخی زمینه ها کمک جدی و موثری کرده است، گفت: این اقدامات در قانون اشتراک قابل توجه است و به طور کلی می توان گفت که تصویب و اجرای قانون اشتراک انقلابی بود.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش های زیادی برای اجرای عدالت به بازماندگان انجام شد، گفت: در این دولت که رویکرد انقلابی و توجه به آسیب دیدگان دارد. گام مهمی در این زمینه برداشته شده است.

وی با بیان اینکه تقاضا دارم برای 2 میلیون نفری که برای توزیع عدالت ثبت نام کرده اند و تاکنون انجام نشده است، اقدامی انجام شود تا در گام دوم به اجرای عدالت نزدیک شویم. : وزیر دارایی باید از ضرر و زیان مردم جلوگیری کند، بورس را تعطیل کرده و تا حد امکان خسارات مردم آسیب دیده جبران شود.

خوچه اسلام سوسی در بخشی دیگر از این دیدار با بیان اینکه دومین گلخانه شمال غرب کشور در شهرستان ابهر همزمان با سفر رئیس جمهور به استان آماده بهره برداری است، گفت: 400 میلیارد تومان اعتبار دارد. ارائه شده است. برای این خانه در اردیبهشت ماه سال جاری که پیش بینی می شود در سفر رئیس جمهور وقف شود.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در شورای اسلامی با بیان اینکه حدود 60 درصد صنعت استان در شهرستان های ابهر، خدابنده و سلطانیه قرار دارد، گفت: هنر ما این است که با توجه به توانمندی های موجود صنعت بسازیم. در شهرها

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا