اقتصادی

دریافت گاز مایع همچنان از طریق سامانه سدف/ استقبال از طرح خوب بود

بر اساس اظهارات معاون نظارت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، گاز مایع هم اکنون با قیمت یارانه ای تامین می شود و با متخلفان این بخش برخورد می شود.

محسن شاهرخی در گفت وگو با شیمیشی، اظهار کرد: تصمیم گیری در مورد قیمت گاز مایع منوط به تصمیمات مرکز ساماندهی بازار و هیات وزیران است. فرآورده های نفتی) و اکنون گاز مایع با قیمت یارانه ای توزیع می شود.

وی همچنین گفت: متقاضیان هر دو کارت خانگی و تجاری باید در سامانه صدف ثبت نام کنند تا بتوانند سوخت دریافت کنند.

دستیار ناظر عملیات استخدامی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تصریح کرد: در حال حاضر برای بازرگانانی که مجوز و پروانه ندارند و برای کسانی که مجوز ندارند و نمی توانند به صورت رسمی کار خود را انجام دهند استفاده می شود. استفاده ای که در سامانه ثبت می شود، نام ببرید و سپس از روند ویژه ای برای این دسته از افراد مطلع شده و بر اساس آن اقدام خواهیم کرد.

شاهرخی با بیان اینکه استقبال خوبی از این طرح شده است، گفت: مردم به راحتی می توانند خود را ثبت نام کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، باید موضوعی را که اعلام می شود اجرایی کنیم.

معاون حسابرسی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه اکنون در حال انجام کارهای قانونی هستیم، تاکید کرد: سوخت با قیمت 27 هزار و 900 تومان برای هر کپسول 11 کیلوگرمی و در صورت فروش مازاد بر آن توزیع می شود. تخلف است و چنانچه شهروندان در این مورد شکایت دارند، گزارش خود را به ادارات صنعت، معدن و تجارت استان ها، ادارات تعزیرات حکومتی و بخشداری های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارائه کنند.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا