واکنش مدیرعامل خانه ای‌بی به “تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه‌ای”

به گزارش شفاف نیوز، حمیدرضا هاشمی گلپایگانی در واکنش به پاسخ وزارت بهداشت به کاهش 2500 کیلوگرمی البسه و البسه بیماران مجاز و رد این موضوع، گفت: تقریباً یک سال است که با وزارت بهداشت صحبت می کنیم. سال.” در تیرماه 1400 نفر از کارکنان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حضور داشتند و همه مسئولین غذا و دارو از جمله خانم زهره زرین کلاه که پاسخ ایشان از سوی وزارت بهداشت اعلام شده بود، اما تعداد اعضای این کمیسیون را نمی توان شمارش کرد. کمیته بهداشت لباس

وی مدعی شد: ادعا می کنم 2500 کیلو لباس خراب است که اگر اشتباه کنم در دادگاه از من شکایت می شود و قاطعانه می گویم 2500 کیلو لباس و برگ به خاطر آن گم شده یا رفته است. ” eBay در خانه یا خارج از خانه. «از طریق وزارت بهداشت، اگر از خانه eBay خارج شوند، از من حساب کاربری می خواهند و اگر از طریق وزارت بهداشت باشد، حساب کاربری می دهند.

هاشمی گلپایگانی ادامه داد: اگر می گویند این لباس ها و البسه ها کم نمی شود، اعلام کنند 2500 کیلو کجاست و در کدام انبار نگهداری می شود و تا کی می ماند؟ اگر در اواخر دهه 1400 به من می گفتند بیا این لباس ها را بگیر، یعنی وقتی پاساژ لباس تمام می شود یا در شرف تمام شدن است، به درد بیماران ما نمی خورد. تنها جایی که باید نگاه کرد خانه eBay است. حداقل به ما بگویند چند لباس هست و تاریخ اتمام را هم بگویند تا برنامه ریزی کنیم.

وی پاسخ وزارت بهداشت را رد کرد و گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس 2 نفر را موظف به رسیدگی به این موضوع کرده و از تحریم ما بازدید کردند و من هم توضیح دادم. به مخزن وزارت بهداشت سر بزنید و توضیحات آنها را بشنوید.

به گزارش شفاف نیوز، مدیر عامل خانه eBay مدعی شده بود که 2500 کیلو یونیسف به بیمارانی که گواهینامه خود را از دست نداده اند لباس اهدا کرده است و از دادگاه خواسته بود در این مورد مداخله کند، این ادعا از سوی رئیس بهداشت رد شد. وزارت بهداشت اداره تدارکات.

دکمه بازگشت به بالا