همت جهادی برای رشد شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در حوزه غذا و دارو

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از امسال به عنوان سال تولید یاد کرد. رهبر معظم انقلاب با محوریت دانش و اشتغال خاطرنشان کردند: باید با تلاش جهادی به رشد شرکت های علمی و خلاق در حوزه غذا و دارو سرعت ببخشیم.

به گزارش شیمیشی، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان، قطعنامه و آموزش پزشکی در پیامی به اجلاس معاونان غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد تاکید کرد: دولت سیزدهم در نظر دارد اکوسیستم فناوری و نوآوری را در سال ۱۳۹۸ توسعه دهد. . رهبر معظم انقلاب تحت رهبری رهبر معظم انقلاب «تولید؛ دانش بنیان، کار خلاق» رشد شرکت های علمی و خلاق در حوزه غذا و دارو را تسریع می بخشد و با تکیه بر جوانان متخصص، مؤمن و انقلابی دیدار می کند. نیازهای اساسی در این زمینه مهم و به ویژه ارتقای کیفیت محصولات و تلاش برای توسعه فناوری های مرتبط است.

در متن این پیام آمده است: دستاوردهای خیره کننده دانشمندان کشورمان در تولید انواع داروها، تزریقی و تجهیزات تکنولوژیک پزشکی در برابر موانع استکبار و عبور از بیماری عروق ویروس کرونا قلب، مایه سرافرازی وجدان همگان است. ایرانی.” و حمایت بی‌نظیر از دستاوردها.» آینده بزرگ انقلاب اسلامی.

زحمات یکایک شما مدیران و مدیران متعهد و توانمند در این حوزه راهبردی را تحسین می کنم و از اینکه نتوانستید در همایش مدیران و معاونان غذا و دارو و پزشکی شرکت کنید از صمیم قلب تشکر می کنم. دانشگاه های سراسر کشور برای شرکت من در مجمع جهانی بهداشت.

دولت سیزدهم قصد دارد «تولید; «کار دانش بنیان، خلاقانه» رشد شرکت های علمی و خلاق در حوزه غذا و دارو را تسریع می بخشد و با تکیه بر جوانان متخصص، مؤمن و انقلابی، نیازهای اساسی در این زمینه مهم و به ویژه ارتقای کیفیت محصولات را تامین می کند. توسعه فن آوری های مرتبط

دستیابی به این هدف منوط به اقدام عادلانه مبتنی بر شفافیت و غیر رسمی بودن فساد به ویژه از طریق شناخت و پیشگیری از فساد است.

باید محیط اقتصاد غذا و دارو را هوشمندانه رصد کرد و برای دولت و مردم شفاف سازی کرد تا با رفع توازن ساختاری و عادلانه در تخصیص منابع بتوانیم گام های بیشتری در جهت خودگردانی و تصویب قانون برداریم. مقام معظم رهبری انقلاب و رضایت خود را به مردم گرانقدر خود بدهید که از پشتوانه معنوی برخوردارند تا برای انجام وظایف مشروع خود تلاش مضاعف کنند.

در پایان از تک تک شما عزیزان می خواهم در اجرای این سیاست ها همت جهادی داشته باشید و از حضور و همکاری ارزشمند شما در این اجلاس تشکر و قدردانی می کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون در خدمت به مردم گرانقدر را خواستارم. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا