همایش ملی آموزش و پرورش ارزش‌ها برگزار می‌شود

همایش ملی آموزش ارزش ها برگزار می شود

همایش ملی آموزش و پرورش ارزش های ابتدایی و پیش دبستانی (رویکرد ایرانی-اسلامی) در حال برگزاری است.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشکده رفاه با همکاری دانشگاه‌های امام صادق (ع)، علامه طباطبایی، شهید رکائی، شهید مطهری (ره) و دانشگاه امام خمینی آموزش و پرورش. پژوهشکده (ره) همایش ملی آموزش و توسعه ارزش‌ها در دوره ابتدایی و پیش‌دبستانی (رویکرد ایرانی-اسلامی).

سارا حنیف زاده دبیر اجرایی همایش با بیان اینکه بحث ارزش ها در جامعه کنونی ایران بسیار حائز اهمیت است، گفت: این همایش برای اولین بار در ایران برگزار می شود تا نخبگان را به این اهمیت بشناسند. موضوع

تبیین جایگاه تربیت ارزشی در عصر حاضر، شناخت آموزش ارزش های دینی- اخلاقی، ملی و انسانی در دوره ابتدایی و پیش دبستانی با رویکرد ایرانی- اسلامی، تبیین مبانی دینی، تاریخی، فلسفی، جامعه شناختی و روانشناختی. در آموزش ارزش ها در دبستان و پیش دبستانی به روش ایرانی سلامی، تبیین هدف، محتوا، روش ها و روش های ارزشیابی در آموزش ارزش ها در دبستان و پیش دبستانی. رویکرد ایرانی-اسلامی، جایگاه برنامه های تربیت معلم و مربیان ابتدایی و پیش دبستانی در تربیت ارزشی، نقش فعالیت های تربیتی و فوق برنامه در تربیت ارزش های ابتدایی و پیش دبستانی، جایگاه تفکر در ارزش های ابتدایی و پیش دبستانی. آموزش، فضای مجازی و تربیت ارزشی در دوره ابتدایی و پیش دبستانی و آسیب شناسی تربیت ارزشی در دوره ابتدایی و پیش دبستانی از جمله محورهای این همایش است.

علاقه مندان به شرکت در همایش می توانند مقالات خود را تا 14 آبان ماه به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://veesp.refah.ac.ir/ یا با شماره 02135074230 تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا