نجات کارگر جوان از عمق چاهی در شهرک غرب

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران از نجات یک کارگر 25 ساله از چاه 15 متری در شهرستان خرب خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با شیمیشی. وی با اشاره به جزئیات این خبر گفت: ساعت 11:13 بعدازظهر وقوع یک فقره حادثه در یک چاه به سامانه 125 آتش نشانی و ایمنی شهر تهران اعلام و سپس به سازمان آتش نشانی اعلام شد. این اداره کلانتری 3 را به محل حادثه واقع در میدان صنعت، بالای خیابان فرحزادی اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران به حضور آتش نشانان در محل اشاره کرد و اعلام کرد: محل حادثه یک پروژه ساختمانی بوده که در زیر ساختمان بوده و چاهی با عمق حدود 14 تا 15 درجه وجود داشته است. متر در حیاط این پروژه حفاری شد. یک کارگر افغان در داخل چاه مشغول کار بود و در عمق پنج تا شش متری این چاه بر اثر ریزش قسمتی از دیواره های اطراف و بتن ریزی، چاه خفه شد و راه فردی که به داخل می رفت. چاه بسته شد

وی با بیان اینکه آتش نشانان با دقت عملیات بیرون آوردن این کارگر را انجام دادند، گفت: هر چند بی احتیاطی در عملیات باعث سقوط بقایای بقایای داخل چاه و دفن کامل آنها می شود، اما آتش نشانان با احتیاط بقایای بقایای را خارج کرده و با خود بردند و بردند. آنها را گرفت. . تکه ها را گرفتند و به ته چاه رفتند. در ادامه عملیات، آتش نشانان این کارگر 25 ساله افغان را که تقریبا تا کمر در میان خاک و آوار مانده بود بیرون آوردند.

ملکی ادامه داد: ترک ها توانستند این کارگران را زنده اما مجروح از معدن خارج کنند و پس از چندین بار تلاش با احتیاط کامل آنها را تحویل عوامل اورژانس دادند. سرانجام در ساعت 15:07 عملیات به پایان رسید و نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی محل به ماموریت خود پایان دادند و به ایستگاه بازگشتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا