نام شهید مدافع حرم در دانشگاه آزاد لارستان ماندگار شد

نام شهید حرم در دانشگاه آزاد لارستان حفظ شد

سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان به نام علیمه شهید دفاع حرم مزین شد.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری آنا، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با حضور کلیه اعضا برگزار شد و در این جلسه سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی به نام یک دانشگاه نامگذاری شد. عالم و شهید مدافع قبر.

مهدی زارع سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این جلسه اعلام کرد: این شورا مهمترین شورا در مجموعه راهبردی دانشگاه است. زیرا در دورانی که دشمنان این کشور در صدد ایجاد افسردگی و ناامیدی در جامعه هستند، نشاط اجتماعی و معنوی را تزریق کرد. پاسخگو است

این گفتگو به اجرای برنامه های فرهنگی فراوان در این مجموعه دانشگاهی در فعالیت های مختلف اشاره کرد و گفت: قطعا این برنامه یکی از دلایل استقبال گسترده این واحد دانشگاهی به عنوان مجموعه ای چندوجهی است. نامگذاری یکی از تالارهای این واحد دانشگاهی به نام یکی از فارغ التحصیلان شهید دفاع حرم (شهید محسن ماندنی) می تواند الگوی جوانان و جامعه را به راه راست هدایت کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان به راه اندازی چندین مرکز فرهنگی و اثربخش این دانشگاه و استفاده از مشاوران تشکل های دانشجویی اشاره کرد و گفت: انتظار می رود این حرکت هماهنگی و هدفمندی بیشتری را در عرصه فرهنگی به همراه داشته باشد. مجموعه های دانشگاهی و پرهیز از موازی کاری.

زارع با تشریح نتایج بیشترین تعامل فرهنگسراها با دانشجویان و معلمان بسیچ گفت: مجتمع بسیچ دارای بیشترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان است که این نشان از اهمیت ویژه این واحد دانشگاهی برای ارزش ها انقلاب و دانشگاه برای سوق دادن دانشجویان به راه شهدا و مقاومت بسیار تلاش خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا