مهدی تاج قول قهرمانی جهان داد

آفتاب نیوز:

مهدی تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال ، پس از بازدید از آموزش تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشور ما ، به همراه مقامات منطقه آزاد کیش ، برای چند دقیقه در محل تمرین تیم ملی ساحلی شرکت کردند.

تاج در جمع تیم ملی ساحل گفت: اردوگاه بسیار خوبی در کیش برگزار شد و من از کسانی که شرکت کردند تشکر می کنم. همیشه شکایات وجود داشت که فکر می کردم حل شده است ، اما به نظر می رسد که روز شنبه حل می شود.

وی همچنین گفت: از تیم ملی فوتبال ساحلی انتظارات زیادی داریم. نبی در کمیته مسابقات جلسه ای برگزار کرد و امید زیادی برای نادری و بازیکنان وجود دارد. این اردوها در شهر بندرعباس نیز هماهنگ شد. امید کشور زیاد است و برای قهرمانی جهان به دوبی می رویم. دلیل آن این است که ما به دلیل میزبانی امارات متحده عربی و به عنوان میزبان از حمایت ایرانی ها برخورداریم. اسپانیا و آرژانتین در گروه ما خوب هستند اما برای قهرمانی باید همه آنها را ببریم.

رئیس فدراسیون تأکید کرد: ما امروز در یک جلسه بودیم و گفتیم که کیش می تواند میزبان مسابقات آسیایی و جهانی باشد. یک فرودگاه خوب ، هتل های کافی و امکانات خوب وجود دارد. تنها مشکل زمین است که باید حل شود. در تاریخ 4 آوریل ، ما در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند پیروز شدیم ، جایی که آنها امکانات ایجاد کردند. این کار باید در ایران انجام شود زیرا فوتبال ساحلی و فوتسال جای خود را در آسیا دارد. این میزبانی برای ما موفقیت آمیز است و ما باید رضایت از مسابقات جهانی را بدست آوریم. آقای هاشمی ، وزیر ورزش ، می خواست به اردوگاه شما بیاید ، اما این حادثه ناگوار مانع از رفتن وی به کرمان شد. کشور منتظر این نعمت است.

آزاد سرهنگی مدیر منطقه آزاد در بازدید از اردوی تیم صحیحی گفت: همه موارد لازم را برای میزبانی در کیش ایجاد می کنیم تا به همه ملی پوشان خوش بگذرد. اهمیت تیم ملی ساحلی دوچندان است، زیرا ما یک جزیره ساحلی هستیم و زیرساخت هایی را داریم که بتوانیم قطب فوتبال ساحلی باشیم.

وی همچنین گفت: ما 2 حوزه حرفه ای می خواهیم و از آنجایی که منعطف است، می توان آن را انجام داد. ما در خدمت شما هستیم تا بچه های ساحلی بیایند و خوش بگذرانند. امیدوارم تیم با دستان خودش از این مسابقات برگردد. کشور به امید و سربلندی نیاز دارد و این در دست شماست. ما از شما و تیم های ملی حمایت می کنیم تا به شما افتخار کنیم.

Mohed Mihemedpour که هفته گذشته پدر خود را از دست داد ، به اردوگاه تیم ملی پیوست و به دلیل غیرت ایران با این تیم آموزش دید. نبی ابراز امیدواری کرد که این اخلاص و همدلی منجر به قهرمانی در جام جهانی شود.

دکمه بازگشت به بالا