ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال

رئیس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور فارس از یک طرفه بودن جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با شیمیشی. وی به حجم ترافیک در مسیر بازگشت از شمال کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش های دریافتی در جاده شمال به جنوب چالوس در مرزهای ماسال شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستیم. میانک، هزارچم، هریجان و بین آتشگاه و کندر. در این راستا با هماهنگی و تمهیداتی که قبلا در نظر گرفته شده بود، تردد کلیه وسایل نقلیه در جاده جنوب به شمال کمربندی چالوس از میدان امیرکبیر و ابتدای جاده تهران – شمال جاده تا اطلاع ثانوی ممنوع شد. . .

وی ادامه داد: با تکمیل بار ترافیکی جاده جنوب به شمال جاده چالوس، این محور در جاده شمال به جنوب یکسان می شود تا بار ترافیکی سریعتر تخلیه شود.

رئیس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راه فراز گفت: تردد در خیابان هراز از دو طرف در حال انجام است. لذا رانندگان و مسافرانی که قصد سفر به شمال کشور را دارند می توانند برای سفر شمال از جاده هراز و فیروزکوه استفاده کنند. اما توصیه پلیس این است که حرکت آنها را به فردا موکول کنند.

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن های 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با آگاهی از وضعیت جوی و ترافیکی کشور مناسب ترین زمان و مسیر سفر خود را انتخاب کنند. جاده ها

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا