ورزشی

تعبیر عجیب در مورد سرمربی جدید نساجی/ «جهانگرد» به ایران رسید! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، “لوکاس آلکاراز” اسپانیایی یکشنبه گذشته 12 دی ماه در حالی که در ایران حضور داشت به طور رسمی به جای سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی انتخاب شد. آلکاراز سابقه حضور روی نیمکت تیم هایی از جمله گرانادا، آلمریا، الچه، لوانته و تیم ملی الجزایر را در کارنامه خود دارد و یونیون ایبیزا آخرین تیمی است که او مدیریت کرده است.

در همین راستا روزنامه معروف کاتالونیایی “موندو دپورتیوو” خبر انتخاب آلکاراز به عنوان سرمربی نساجی را نشان داد و در مقاله خود اعلام کرد: سرمربی 57 ساله گرانادا در آخرین سفر خود ایران را انتخاب کرد و هدایت نساجی ها را بر عهده گرفت. تیم که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشت و در جام حذفی این کشور به مقام قهرمانی دست یافت.

آلکاراز در تیم های مختلفی از قبرس و یونان گرفته تا الجزایر بازی کرد و در سال 2003 زمانی که سرمربی تیم فوتبال ریکراتیوو هوئلوا بود به فینال کوپا دل ری رسید اما در فینال مقابل مایورکا شکست خورد. نتیجه گرفت و دوم شد..

نظر فوق العاده در مورد مربی جدید نساجی/

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا