معرفی متهمان دادگاه منافقین/ مهناز سلیمیان؛ متهم ردیف نوزدهم

مهناز سلیمیان متهم ردیف 19 دادگاه است که به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) رسیدگی می کند و در بین سازمان های منافقین سازماندهی و فعالیت می کند.

به گزارش شیمیشی، مهناز سلیمیان، نوزدهمین متهم این پرونده، در اوایل انقلاب به گروهک تروریستی منافقین پرداخته و به طور مستمر در سازمان نفاق فعالیت می کرد.

پس از فعالیت مسلحانه گروه در 9 خرداد 1360 (آغاز مرحله نظامی) خود را مخفی و سپس به خارج از کشور گریخت و در سازمان منافکین به فعالیت خود ادامه داد و این اقدامات به تدریج منجر به ارتقاء وی به سمت منشی شد. شورای تروریستی به نام مقاومت ملی.

وی در حال حاضر عضو شورای مرکزی گروه منافقان است.

از دیگر فعالیت ها و وظایف وی می توان به شرکت فعال در فعالیت های مسلحانه و درگیری های خیابانی، جلسات دسته جمعی و فروش جزوه، کتاب و توزیع اوراق تبلیغاتی منافقین در سال 60، شرکت در فعالیت های مسلحانه گروهک همزمان با آغاز سال 60 اشاره کرد. مرحله نظامی در سال 1360. خرداد 1360 با عضویت محله های شرق تهران به عنوان بخشی از سازمان به اصطلاح اجتماعی این سازمان و عامل اصلی عملیات تروریستی سال های 1377 و 1378، شرکت در عملیات تروریستی نظامی منافقین در 1999. از جمله فروغ جاویدان و مسئول شنود در عملیات نظامی – تروریستی مروارید معروف به عملیات کشتار اکراد.

او همچنین تحت تعقیب اینترپل است و دارای اعلان قرمز 2002-444/6-A است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا