بین الملل

اجرای ۵ عملیات حزب‌الله علیه ارتش رژیم صهیونیستی

جنبش حزب‌الله لبنان از اجرای پنج عملیات نظامی خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش شیمیشی، مقاومت اسلامی لبنان امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای متعدد اعلام کرد که «در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلاورانه و شرافتمندانه آنها، پنج عملیات را امروز علیه ارتش اسرائیل انجام داده است».

در این بیانیه‌های جداگانه مقاومت اسلامی لبنان آمده است:

-ساعت ۱۷:۳۰ امروز شنبه (به وقت لبنان): «مجاهدین مقاومت اسلامی پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با سلاح موشکی هدف قرار دادند و مستقیما آن را مورد اصابت قرار دادند».

– ساعت ۱۶:۴۰ بعدازظهر شنبه: «مجاهدین مقاومت اسلامی پایگاه راهب را با سلاح موشکی هدف قرار دادند و مستقیماً به وی اصابت کردند».

– در ساعت ۱۵:۲۰ بعدازظهر شنبه: «مجاهدین مقاومت اسلامی اردوگاه الزعوره را با سلاح موشکی هدف قرار دادند و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار دادند».

– ساعت ۱۰:۱۰ صبح امروز شنبه: «مجاهدین مقاومت اسلامی تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف پایگاه جل العلم با سلاح موشکی هدف قرار دادند و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار دادند».

– در ساعت ۰۵:۴۰ بامداد امروز شنبه: «مجاهدین مقاومت اسلامی، فرماندهی بخش تازه ایجاد شده در لیمان را هدف حمله هوایی پهپادهای قرار دادند».

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با رویکردی منحصر به فرد. با توانایی تحلیلی قوی و طرح سوالات کلیدی، شما را در قلب اتفاقات جهانی قرار می‌دهم. با استفاده از شیوه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده، به شما اخبار جهانی را منتقل می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا