ترندهای کسب و کارعلمی و پزشکی

ساخت تخت خواب یک نفره با ام دی اف

اگر نگاهی به دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه های امروزی داشته باشید، متوجه رد پای پررنگ ام دی اف در آنها خواهید شد. متریال ام دی اف با بهره مندی از ویژگی هایی مانند مقاومت بالا، قابلیت طراحی و ایجاد مدل های مختلف، رنگ بندی متنوع و قیمت مقرون به صرفه توانسته جای خود را به عنوان یک المان طبیعی در خانه های مدرن باز کرده و جایگزینی برای دکوراسیون چوبی کلاسیک شود.

در این میان تخت یک نفره ام دی اف یکی از المان های پرکاربرد در خانه ها و به خصوص اتاق های کودکان، نوجوانان و جوانان است. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی به انواع مدل های تخت تک نفره و تخت خواب دو نفره MDF داشته و برخی از ویژگی های ظاهری آنها را بررسی کنیم. اگر به دنبال خرید و یا سفارش ساخت این مدل از تخت خواب ها هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

انواع مدل های تخت یک نفره ام دی اف

همان طور که اشاره کردیم، قابلیت شکل پذیری جنس MDF و وجود روکش‌ها و رنگ‌بندی متنوع آن باعث شده تا مدل های بسیاری برای کابینت و تخت یک نفره ام دی اف وجود داشته باشد. در ادامه به بررسی برخی از مدل های تخت خواب این متریال محبوب می پردازیم. با توجه به این که تخت خواب های یک نفره بیشتر در اتاق کودکان، نوجوانان و جوانان مورد استفاده قرار می گیرد، مدل های معرفی شده در این مقاله بر اساس سلیقه این قشر از جامعه انتخاب شده اند. برخی از این مدل ها عبارتند از:

تخت یک نفره ام دی اف قابل گسترش

تخت های تک نفره به طور معمول فضای بسیار کمتری نسبت به تخت های دو نفره اشغال کرده و برای اتاق های کوچک گزینه مناسب تری هستند. اما در برخی شرایط ممکن است شما نیاز به تخت خواب اضافی داشته باشید. در این شرایط یک تخت یک نفره ام دی اف قابل گسترش می تواند مشکل شما را به خوبی حل کند. همان طور که در تصویر بالا هم مشخص است، این مدل از تخت خواب در حالت عادی ظاهری شبیه به تمام تخت های یک نفره دیگر دارد. اما مزیت و قابلیت اصلی آن زمانی نمایان خواهد شد که شما نیاز به یک تخت خواب اضافی در خانه داشته باشید.

تخت خواب های قابل گسترش با استفاده از لولاهای خاص خود، یک تخت خواب را در دل خود جای داده اند. این تخت خواب اضافی در شرایط مورد نیاز به حالت کشویی از زیر آن خارج می شود. علاوه بر تخت خواب قابل گسترش، می توانید در قسمت انتهایی نیز به تعداد دلخواه خود کشو اضافه کرده و لوازم مورد نیاز خود را در آنها نگهداری کنید. این مدل از تخت خواب ها یک گزینه بسیار مناسب برای اتاق هایی با فضای کوچک هستند.

تخت خواب چهارچوب دار

یکی از مدل های فانتزی و بسیار متفاوت تخت خواب های ام دی اف، مدل سقف و چهارچوب دار آن است. این مدل از تخت خواب ها شباهت بسیاری به تخت خواب های کلاسیک شاهانه قدیمی و یا حتی مدل تخت خواب های کارتون ها دارد. تخت خواب های فریم دار علاوه بر زیبایی و شکل ظاهری خاص و متفاوت خود، از لحاظ ایمنی نیز بسیار کاربردی هستند. استفاده از مدل های سقف دار این تخت خواب ها می تواند در مواقعی همچون زلزله، میزان مشخصی از وزن اجسام فرو ریخته بر روی خود را تحمل کند. با این حال وزن بالا، قابلیت پایین حمل و نقل و هزینه بیشتر این مدل از تخت یک نفره ام دی اف جزو نقاط ضعف آن به حساب می آید. در نهایت اگر به دنبال یک تخت خواب ایمن و با ظاهری خاص و متفاوت هستید، مدل های چهارچوب دار را در لیست خود قرار دهید.

تخت خواب مدرن

تخت یک نفره ام دی اف مدرن در نوع خود بسیار زیبا و چشم نواز است. همان طور که مشاهده می کنید، در تخت های ام دی اف مدرن هیچ عصری از زرق و برق اضافی مدل های کلاسیک نخواهد بود. به طور معمول ارتفاع این مدل از تخت خواب ها کمتر از مدل های کشودار است. در صورت تمایل به استفاده از مدل های مدرن می توانید ذوق هنری خود را به کار گرفته و رنگ بندی قسمت های مختلف تخت را با سایر المان های اتاق هماهنگ کنید. در این حالت زیبایی تخت خواب در میان سایر المان های دکوراسیون چندین برابر نیز خواهد شد.

تخت ام دی اف کشودار

این مدل از تخت خواب از لحاظ طراحی شباهت زیادی به تخت خواب های قابل گسترش دارد. با این تفاوت که در تخت خواب های کشودار خبری از تخت خواب ثانوی نیست و به جای آن کشوهای بزرگ و جادار قرار گرفته اند. تخت های تک نفره کشودار برای افرادی مناسب است که نیاز به فضای ذخیره سازی بالایی در فضای اتاق خود دارند. تخت های کشودار به سادگی قابل طراحی و پیاده سازی هستند و ارتفاع آنها بسته به نیاز شما می تواند تعیین شود.

کدام ویژگی برای شما اهمیت بیشتری دارد؟

در این مقاله به بررسی انواع مدل تخت یک نفره ام دی اف با قابلیت ها و ویژگی های مختلف پرداختیم. همان طور که مشاهده کردید، یک تخت ساده تک نفره می تواند خود را با نیاز شما هماهنگ سازد. تنها کافی است تا انتظارات خود از یک تخت یک نفره را یادداشت کرده و در هنگام سفارش ساخت آن مد نظر قرار دهید. آیا نیاز به یک تخت خواب اضافی در زیر تخت یک نفره خود دارید؟ آیا فضای ذخیره سازی در زیر تخت می تواند به شما کمک کند؟ ترجیح می دهید از مدل های مدرن و ساده تر استفاده کنید و یا مدل های فانتزی تر را ترجیح می دهید؟ آیا می خواهید چند ویژگی مختلف را یکجا و در یک تخت خواب داشته باشید؟

راهنما خرید تخت خواب یک نفره

وقتی تصمیم به خرید تخت خواب یک نفره می گیرید باید بودجه، فضا اتاق، و عرض و طول تختی که مد نظر دارید را مشخص کنید. طول تخت های یک نفره 200 سانتی متر و عرض آنها بین 90 تا 140 سانتی متر است. علاوه بر آن جنس تخت هم مهم می باشد، هر چه تختی متریال مرغوب تری داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود. و به ترتیب بهترین متریال چوب، ام د اف، ملامینه و فلز هستند.

تخت خواب یک نفره برای افراد از سنین نوجوانی تا پیری قابل استفاده می باشد، این تخت خواب ها در انواع مدل های جک دار، کشو دار و معمولی در آف دکور موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود مدل مناسبی را خریداری کنید.

قیمت تخت خواب یک نفره

تخت خواب های یک نفره با توجه به متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شود و مدلی که دارند قیمت گذاری می شوند. اگر تخت خواب زیبا و لوکس با متریال با کیفیت مد نظر شما است طبیعتا هزینه برای شما کمی بالا می رود در عین حال می توانید از داشتن تختی با کیفیت برای سال ها لذت ببرید.

مدل تخت خواب یک نفره

تخت خواب یک نفره در مدل های ساده، مینیمال، اسپرت، سلطنتی و کلاسیک در سایت موجود بوده و هر شخصی در هر سن و با هر سلیقه ای می تواند مدل مورد پسند خود را پیدا کند.

خرید اینترنتی تخت خواب یک نفره

خرید اینترنتی به شما کمک می کند در زمان کم بدون صرف هزینه مدل های بیشتری را دیده و با هم مقایسه کنید تا در نهایت بتوانید بهترین مدل را با توجه به بودجه خود خریداری نمایید.

تخت یک نفره MDF

تخت یک نفره با عرض 90 و 120 سانتی متری تولید شده و هر شخصی باید با توجه به وزن خود و همچنین ابعاد اتاق خواب تخت خواب مناسبی را خریداری کند. همانطور که در بالا گفتیم شما می توانید با توجه به نیاز خود تخت جک دار یا کشو دار نیز سفارش دهید.

مدل تخت خواب یک نفره نوجوان

تخت های یک نفره نوجوان مدل های بسیار متنوع و زیبایی دارند که در زیر مشاهده می کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید هر یک از تخت ها را با سرویس کامل خود شامل پاتختی، میز آرایش و کشوهای زیر تخت خریداری کنید.

قیمت تخت خواب یک نفره کشودار

تخت خواب های کشو دار فضایی را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید لوازم و وسایل خود را در آنجا قرار دهید. تخت های کشو دار معمولا کمی گرانتر از تخت های معمولی هستند و قیمت آنها به تعداد و اندازه کشوها مرتبط است.

تخت خواب یک نفره اسپرت

تخت خواب های یک نفره دارای طرح های مختلف فانتزی دخترانه و پسرانه هستند، اما برخی از آنها طرح های اسپرتی دارند که برای هر شخصی در هر سنی مناسب است.

قیمت تخت خواب یک نفره فلزی

تخت خواب های فلزی از فلز آهن ساخته می شوند و به نسبت تخت های دیگر قیمت کمتری دارند. این تخت ها طرح های زیبایی داشته و از نظر ظاهری چیزی از سایر تخت ها کم ندارند.

قیمت تخت خواب یک نفره چوبی

چوب یکی از بهترین متریال هایی است که می تواند برای ساخت تخت مورد استفاده قرار گیرد از این رو معمولا تخت های چوبی گران  هستند اما شما می توانید تخت ام دی اف خریداری کنید که قیمت کمتری در مقایسه با تخت چوبی دارد اما کیفیت آن با تخت چوبی برابر است.

تخت خواب یک نفره عرض 120

استاندارد تخت های یک نفره عرض 90 سانتی متر است اما این تخت ها در عرض های 100، 120 و 140 سانتی متر نیز تولید و عرضه می شوند که شما می توانید با توجه به قد، وزن و سلیقه خود تختی مناسب را خریداری کنید.

تخت خواب یک نفره کلاسیک

تخت خواب های یک نفره در طرح های کلاسیک یا سلطنتی با تاج های لمسه دوزی شده و زیبا تولید می شوند که شما می توانید با توجه به سلیقه خود آنها را انتخاب کنید.

خرید تخت خواب یک نفره ارزان

مهم ترین موضوع در زمان خرید قطعا قیمت محصول است اما سعی کنید در عین حال به کیفیت محصول نیز دقت لازم را داشته باشید. چرا که یک محصول با کیفیت شما را تا سالها از خرید دوباره بی نیاز می کند. در سایت آف دکور ما سعی کردیم با از بین بردن واسطه ها با کیفیت ترین محصولات را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه کنید.

منبع:

pinterest.com

بهکار چوب

سال ۱۳۵۷ شروع کار بهکارچوب توسط حسن شیرین آبادی در یک کارگاه نجاری بود که بعدها پایه و اساس ایجاد این مجموعه شد. گروه بهکارچوب همیشه پایبند به دو اصل مهم ایجاد محصولات با کیفیت و مسئولیت پذیری در قبال مشتریان بوده و هست. افتخار داریم که از طرف مشتریان بهکارچوب به خاطر کیفیت بالا مواد اولیه به کار رفته، طراحی منحصر به فرد، مسئولیت پذیری و ساخت محصولات ممتاز، دارای طول عمر بالا و مناسب برای استفاده روزمره تحسین می شویم.
دکمه بازگشت به بالا