مسابقات فوتسال جام رمضان در محمدیه به خط پایان رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی شیمیشی از قزوین; مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر محمدیه به همت هیات فوتبال و همکاری شورا و شهرداری محمدیه با حضور 20 تیم از 14 فرودین در سالن چند منظوره شهرداری برگزار شد.

این مسابقات پس از دوازده روز با اعلام تیم های قهرمان و بزرگسالان به پایان رسید.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که روز چهارشنبه با حضور فرماندار شهرستان البرز، فرماندار، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهر محمدیه و مسئولان محلی برگزار شد، به تیم های برتر جوایزی اهدا شد. . اهدا شدند.

photo_2023-04-20_01-02-41

در این مسابقات تیم قرارداد شلاویری الوند مقام اول، مبل فدک دوم و صنعت برق 220 در جایگاه سوم ایستادند.

محمد روشن رئیس هیئت فوتبال ناحیه محمدیه در حاشیه این مراسم گفت: مسابقات فوتسال محمدیه امسال در سطح بالایی برگزار شد و مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفت و 20 تیم در چهار گروه پنج تیمی با هم بازی کردند. .

رئیس شورای شهر محمدیه تصریح کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان در محمدیه از 23 فروردین ماه آغاز شد و پس از 13 روز تیم های جوانان سه تارگان محمدیه، صنعت برک 220، شلاویری کنتاکتاتور و فدک موبایل هر چهار تیم به دستشان رسیدند. آخرین مرحله این مسابقات..

وی یادآور شد: در لیگ اسلاویری پس از تساوی در وقت قانونی مقابل تیم صنعت برق 220، در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر تساوی 4 برنده شد و راهی فینال شد.

روشن گفت: در بازی بعدی تیم موبیل فدک موفق شد با نتیجه 4 بازیکن انگلیسی این تیم را شکست دهد و راهی فینال شود.

photo_2023-04-20_00-47-08

رئیس هیئت فوتبال محمدیه گفت: در مسابقات رده بندی تیم های سه تارگان محمدیه و صنعت برق 220 به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم صنعت برق 220 با نتیجه 5 بر 4 در ضربات پنالتی به برتری رسید و پیروز شد. مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.

در آخرین بازی تیم قرارداد سیار فدک و تیم اسلاویری و در نهایت تیم قرارداد اسلاویری از شهر الوند به مصاف هم رفتند.

برد و قهرمان شد.

وی با تشکر از زحمات دست اندرکاران برگزاری این مسابقات تصریح کرد: حمایت شهردار محترم و سایر همکارانم در شورای اسلامی شهر و دست اندرکاران فوتبال منطقه محمدیه ما را در رسیدن به خواسته های اعلام شده یاری رساند. اهداف و تقویت زندگی اجتماعی. .





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای دادن و صدای مخالف

دکمه بازگشت به بالا