ورزشی

شرایط بحرانی در رفسنجان/ سرمربی از اصفهان بر می‌گردد؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم فوتبال مس رفسنجان روز گذشته دوشنبه ۱۴ اسفندماه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران موفق شد استقلال تهران را در خانه شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

اما این پیروزی برای بازیکنان و کادر فنی این تیم خیلی خوشایند نبود چرا که وعده‌هایی که مدیران کارخانه مس رفسنجان داده بودند عملی نشده بود و بعد از بازی به همین دلیل محرم نوید کیا اعلام کرد مدیران باشگاه قول داده بودند تا ۱۵ اسفند بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود. بازیکنان مس از ابتدای فصل دریافتی نداشتند و زمانی که به این تیم آمدم از مدیران زمان دقیق خواستم تا با بازیکنان صحبت کنم و در آرامش کار خودمان را پیش ببریم اما این اتفاق نیافتاد و در صورت عمل نشدن وعده مدیران دیگر به کار خودم در این تیم ادامه نخواهم داد، چون حاضر نیستم به هر قیمتی کار کنم.

محرم نویدکیا که در روز دیدار استقلال و مس رفسنجان در جام حذفی فرزندش به دنیا آمده بود پس از پیروزی و گلایه‌هایی که داشت کرمان را به مقصد اصفهان ترک کرد. با توجه به صحبت‌های نویدکیا پیش بینی می‌شود اگر وعده مسؤولان عملی نشود او دیگر به کرمان باز نگردد. موضوعی که می‌تواند شیرازه این تیم را برای آینده از هم بپاشد و شرایط فوق بحرانی را برای بازیکنان این تیم به وجود بیاورد.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا