مدیرکل بحران استانداری فارس و فرماندار آباده تغییر کرد

شیمیشی/پرس استاندار فارس در حکمی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان فارس و سرپرست فرماندار ویژه یکی از شهرستان های فارس را منصوب کرد.

استاندار فارس در حکمی گلمرضا خلامی را به عنوان سرپرست اداره کل قیران استان فارس منصوب کرد.

در متن حکم محمد هادی ایمانیه که به خلمی رسیده است شرح وظایف وی به طور کامل بیان شده است.

هماهنگی و نظارت بر کار دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری و تقویت زیرساخت‌ها، بازسازی و نوسازی ساختمان‌های آسیب‌دیده، اعزام گروه‌های کارشناسی به مناطق مختلف استان در زمان وقوع حوادث و بلایا برای مستندسازی و تهیه گزارش‌ها و طرح‌های مناسب برای استفاده در حوادث و غیره. با همکاری نهادها و ارگان های مرتبط، مدیریت ارتباط و هشدار سریع و نظارت بر عملکرد تأسیسات امنیتی و امدادی قبل و بعد از حادثه از جمله این موارد است.

علاوه بر این، اداره باید فرآیندهای مناسبی را برای تبیین وظایف هر یک از دستگاه‌های اجرایی در زمینه مقابله با حوادث غیر مترقبه و امکان استفاده از تمامی امکانات و توانایی‌های لازم اعم از دولتی، غیردولتی و یا نیروهای مسلح ایجاد کند. آمادگی دائمی برای مقابله با حوادث احتمالی از جمله مواردی است که از وظایف استاندار جدید مدیریت بحران استان عنوان شده است.

ایمانیه در پایان این پیام گفت: امیدوارم سخنان حضرت امیرالمومنین علی (ع) با توجه به گام دوم انقلاب اسلامی و سیاست های مردمی در انجام وظایف ولایت موفق و همراه باشد. دولت و با توسل به شخصيت و ولايت. از خداوند متعال عاقبت به خیری برای شما دارم.
همچنین محمدهادی ایمانیه در حکمی دیگر فرهاد سعدی را به عنوان فرماندار ویژه شهرستان آباد منصوب کرد.

به گزارش شیمیشی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل وزارت فارس، در بخشی از حکم استاندار فارس به فرماندار جدید شهرستان آباد آمده است: امید با ایمان خداوند متعال و تحت عنایت وجود دارند. حضرت ولی عصر (عج) با الهام از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) مبنی بر اجرای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با روحیه انقلابی، پاکی و مقاومت بود. – فساد در برخورد با دستگاه های اجرایی، انقلابی و نیروهای مسلح در اجرای دقیق سیاست های دولت سیزدهم و خدمت به مردم شریف شهرستان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا