اجتماعی

تصویب «منشور مادران» در قرارگاه مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت

رئیس کانون جوانان جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تصویب «توافقنامه مادران» در کانون جوانان وزارت بهداشت برای تکریم مادران باردار خبر داد. .

به گزارش خبر شیمیشیدکتر صابر جباری در نشست خبری «فجار سلام» که امروز شنبه 14 بهمن ماه در وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: آخرین جلسه کانون جوانان وزارت بهداشت برگزار شد و در این جلسه مصوباتی صادر شد. .

وی یکی از مصوبات آخرین جلسه کانون جوانان وزارت بهداشت را «توافق مادران شنبه» عنوان کرد و ادامه داد: مادرانی که در مراکز بهداشتی درمانی و بلوک زایمان مورد آزار کلامی یا سایر آزارها قرار گرفته اند. پشتیبانی.”

رئیس مرکز جمعیت جوانان، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: موافقت نامه مادران برای احترام به مادران تصویب شد.

جباری با بیان اینکه در لیست مادران، زنان در سه حوزه مورد احترام هستند، گفت: در صورت اعمال خشونت کلامی نسبت به مادران، ضمن حمایت از آنها نیز احترام قائل می شویم. در صورت بروز آزار لفظی برای مادران بیش از 3 فرزند، تحت حمایت اردوی جوانان وزارت بهداشت قرار می گیرند.

وی ادامه داد: نکته دوم این اساسنامه در خصوص ارائه خدمات است که به زودی ابلاغ خواهد شد.

رئیس کانون جوانان جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در سال های اخیر به مادری و فعالیت ارزشمند فرزندآوری آسیب وارد شده است، گفت: از مجموعه های مربوط به وزارت بهداشت، مادرانی که مورد آزار و اذیت قرار می گیرند، می توانند شکایت خود را با شماره تلفن 190 ثبت کنند.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا