محدودیت‌های جدید و منطقه‌ای در تهران، از شنبه

معاون درمان مرکز بهداشت وزارت محیط زیست و بهداشت در تهران (19 ژوئیه) از ممنوعیت های جدید و منطقه ای در تهران خبر داد.

به گزارش شیمیشی ، محسن فرهادی در رابطه با ممنوعیت هایی که از روز شنبه در تهران اعمال می شود ، اظهار داشت: طبق تصمیم رئیس جمهور ملی کرونا ، ممنوعیت های اعلام شده محلی بوده و مانند آغاز تجربه کورنا ، این ممنوعیت به معنای این نیست که اگر place.In پیاده سازی شده ، به معنای اجرای آن در سطح ملی است.

وی اضافه کرد: اعمال ممنوعیت در شهر تهران حساس ترین است ، زیرا این کلانشهر در بسیاری از مراکز تجاری ، اداری و سایر مراکز واقع شده است. جلسات از روز شنبه ممنوع است. کارمندان ادارات و ادارات دولتی نیز به عنوان یک شرکت مخابراتی یک سوم و دو سوم فعالیت می کنند. حیاط سرپوشیده ، کلوپهای ورزشی و ورزشهای پرطرفدار مانند کشتی ، کاراته ، جودو و غیره. ممنوع است. در ورزش های تیمی ، فقط لیگ برتر به دلیل حساسیت ویژه ای که دارد ، طبق پروتکل های بهداشتی مجبور به رقابت است.

فرهادی در خصوص فعالیت باشگاه های خرده فروشی اظهار داشت: فعالیت این باشگاه ها مربوط به موضوع پذیرش هواداران ورزش در وزارت ورزش است ، یعنی باید اذعان داشت که باشگاه مربوطه شرایط نیاز را برآورده می کند و آموزش شخصی و فاصله اجتماعی در نظر گرفته می شود.

وی در مورد ممنوعیت های دیگر توضیح داد: تعطیل مراسم و کنفرانس های اجتماعی و فرهنگی ، مدارس فرهنگی ، مذهبی ، متعارف ، کافه ها ، کافی شاپ ها ، کافی نت ها به ویژه با تهیه محصولات دخانی ، باغ وحش و پارک های تفریحی ، مراکز ورزش های آبی و استخرهای سرپوشیده ، کلوپ های ورزشی. داخلی از شنبه. آنها در تهران بازداشت شده اند.

وی در خصوص نظارت بر مراکز یادآور شد: “در این مورد ، هفته گذشته ، تصمیم رئیس جمهور گروه کر ملی تصریح می کند که کلیه موسسات و سازمان های شرکت کننده مسئولیت نظارت بر اماکن خود را بر عهده دارند.” به ویژه در تهران ، اتاق اتحادیه های صنفی مسئولیت آغاز نظارت را بر عهده دارند. در عین حال وزارت ورزش مسئولیت باشگاه های ورزشی را بر عهده دارد ، شهرداری تهران مسئولیت متروها و اتوبوس ها را بر عهده دارد و نظارت بسیار خوبی بر وزارت بهداشت دارد. دانشگاه های علوم پزشکی همچنین باید نگرانی های خود را در مورد مناطق آسیب دیده را به ریاست ملی کرونا گزارش دهند.

وی گفت: “من فکر می کنم آموزش و پرورش برچسب زدن به این کودکان را نیز مانند آزمون SAMPAD از بین برده است ،” وی افزود ، ادامه یا متوقف کردن اجرای یک ارزیابی بهداشتی در سطح پیش دبستانی.

فرهادی ادامه داد: تاکنون شواهدی ارائه نداده ایم كه ویروس كرونا از طریق غذا منتقل شود ، اما نکته مهم این است كه هر كسی كه در كار و تهیه غذا مشاركت داشته باشد می تواند باعث گسترش غذا شود ؛ بنابراین هدف ما محدود كردن واحدها است. اینکه غذا تهیه شده است در دو بخش تعریف شده است ؛ بخش اول این است که ما در کافه ها و غیره ملاقات نمی کنیم و دوم این که وقتی شرایط و مقررات غذا داده می شود ، غذا بیرون می آید. مجاز.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا