ترندهای کسب و کارفرهنگ و هنر

مجری برنامه رئالیتی شو ضد کیست؟

سعید ابوطالب، کارگردان شبکه نمایش خانگی، که پیش از این تهیه کنندگی شب های مافیا، پدرخوانده، مسابقه 77 ساعته، رالی ایرانی و شام ایرانی را برعهده داشت، قرار است با نمایش واقعی زانت بازگردد. پراتی یا پراتی جاسوسی یک برنامه مسابقه جدید با حضور هنرمندان و بازیگران برای پخش در سال 1402 می باشد که در زیر به زمان پخش سریال ضد موارد دیگر می پردازیم.

زمانی که رئالیتی شو ضد پخش شد

پخش اولین قسمت از رئالیتی شو از شبکه خانگی (سکوی تماشاخونه) یکشنبه 4 تیر 1402 ساعت 20 آغاز شد. این نمایش ضد واقعیت در 15 قسمت و هر قسمت 90 دقیقه ساخته شده است.

بازیکنان رئالیتی شو در مقابل چه کسانی هستند؟

در فصل اول 3 گروه 10 نفره با هم به رقابت می پردازند. در حالی که هنوز اسامی دقیق شرکت کنندگان در رئالیتی شو اعلام نشده است، سعید ابوطالب اعلام کرد که قصد دارد از چهره های جدید برای جذابیت بیشتر برنامه استفاده کند. تاکنون چهره هایی مانند امیرحسین رستمی، علیکا عبدالرزاقی، کمند امیر سلیمانی، حدیث میرامینی، هومان حیات، بهنام تشکر، مجتبی پوربخش، امیر کاظمی، علی صالحی و امیرحوشن گعی در این برنامه قطعی شده اند که از جمله بازیکنان اصلی این برنامه بودند. شبی وجود ندارد.

داستان ضد چیست؟

تفاوت بین کانتر و مافیا در این است که در نمایش واقعیت ضد شب و روز فانتزی وجود ندارد، کانتر یک بازی نقش آفرینی مخفی است که در آن باید به تجزیه و تحلیل آنچه دیگران می گویند توجه کنید. بازی در سال 1986 در پاریس اتفاق می افتد، تعدادی از گردشگران توسط جاسوسان ربوده می شوند و مبارزه بین جاسوسان و ضد جاسوسان داستان اصلی است. همچنین قسمت اصلی بازی شامل مکالمات، تیراندازی، درخواست عکسبرداری، ملاقات، درخواست تبادل و خواب می باشد.

عوامل تولید سریال ضد

کارگردان سعید ابوطالب
تهیه کننده سعید ابوطالب
مجری مجید واشقانی
تدوین سینا دوراندیشان
نویسنده سعید ابوطالب

مجری برنامه رئالیتی شو ضد کیست؟

مجری این برنامه مجید واشقانی یکی از رقبای سعید ابوطالب در تولیدات قبلی است.

دکمه بازگشت به بالا