عمومی

عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را هم شکست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام حبیب پهلو زاده پنجشنبه شب در تجمع مردم اهرم در حمایت از عملیات «وعده صادق» عنوان داشت: سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حملات رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری جهوری اسلامی ایران در سوریه با پاسخی محکم و غرورآفرین سبب شادی همه مسلمانان به ویژه خانواده معظم شهدا شدند.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: این خروش سپاه اسلام در چند روز گذشته از ظلم و ستمی است که نه یک روز و دو روز و نه یک سال و دو سال نه یک دهه و دو دهه و نه یک شهر و نه یک مملکت بلکه ده‌ها سال است که این غده سرطانی (صهیونیستی) بر همه بشریت نه فلسطین تنها بلکه بر دنیای اسلام و بر همه بشریت ظلمی روا داشته و با همه این سختی‌ها و مررات ها این سپاه اسلام در پانزده آنلاین ماه (هفت اکتبر) در ۷ ماه گذشته فشاری که صهیونیست بر دنیای اسلام تحمیل کرده شروع جنگی بود برای حذف رژیم صهیونیستی که انجام شد.

وی با بیان اینکه حماس در عملیات طوفان الاقصی کار بزرگی انجام داد که ابعاد آن با گذر زمان برای مردم دنیا روشن‌تر می‌شود افزود: پاسخ قاطع ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در قالب عملیات وعده صادق، اُبهت پوشالی بودن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را درهم شکست و پوچ بودن آن را به رخ جهانیان کشید.

پهلو زاده با اشاره به اینکه «طوفان الاقصی» ضربه محکمی به رژیم صهیونیستی وارد کرد و ضربه ایران به این رژیم در عملیات مهم وعده صادق نیز کمتر از آن نبود خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه پس از این عملیات به خوبی دریافتند که ایران اسلامی به عنوان کشوری قدرتمند، مسلمان و مؤمن با برخورداری از ارتش و سپاه متدین در کنار آنها قرار دارد و از کشورها و ملت‌های مظلوم دفاع می‌کند.

امام جمعه اهرم اضافه کرد: ستم و ظلم، نسل کشی‌ها، کودک کشی‌های رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین اشغالی جز با قیام، خون و جهاد مسلمانان پایان نخواهد پذیرفت.

وی یاد آور شد: آمریکا اعتراف کرد که حتی فکر آن هم نمی‌کردند پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی در این سطح باشد و مادر این اجتماع به دشمنان می‌گوئیم که اگر آمریکا و اسرائیل بخواهد نسبت به عملیات سپاه پاسخی داشته باشند باید بدانند که با پاسخ محکم‌تر و شدیدتر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد که حتی به تصورشان هم نمی‌رسد.

دکمه بازگشت به بالا